Browsing by Author "Косар, Н. С."
Now showing 1 - 20 of 63
- Results Per Page
- Sort Options
Item Аналіз ефективності системи дистрибуції(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто загальні концепції аналізу витрат системи фізичної дистрибуції. Проаналізовано проблеми, що виникають при виборі видів транспорту, способів складування та обробки вантажів. Пропонуються шляхи вирішення цих проблем. The general concepts of the cost analysis of the physical distribution system are considered. Problems of chousing the types of transport, ways of warehousing and processing of cargoes are analyzed. The methods of these problems solving are offered.Item Використання сучасних концепцій маркетингу у діяльності підприємств житлово-комунального сектору(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Косар, Н. С.; Лаврів, У. О.Item Вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств та поведінку споживачів(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Марущак, О. Я.; Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.Проаналізовано вплив кризи на маркетингову діяльність підприємств. На основі практичного досвіду українських та іноземних організацій визначено позитивні аспекти маркетингової діяльності у складних умовах функціонування. Досліджено особливості споживчої поведінки в умовах зменшення рівня доходів споживачів. Подано пропозиції щодо розвитку маркетингової діяльності у післякризовий період. In article analyzed the impact of the crisis on marketing activities. Identified positive aspects of marketing activity in difficult operating condition. This research is based on the real experience of Ukrainian and foreign business-structures. According to research, determined consumer’s behavior in reducing income situation. In this article created main propositions and ways for development of marketing activity after the crisis period.Item Гармонійна взаємодія системи збалансованих показників ефективності та маркетингової стратегії компанії(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Косар, Н. С.; Дікун, О. А.; Білик, І. І.Висвітлено практичний аспект вирішення проблеми розроблення ринкової стратегії компанії внаслідок поєднання ідеологічних засад бізнесу, сформульованих власниками як місія і бачення, із системою збалансованих показників ефективності (BSC) її діяльності. Запропоновано створити на базі BSC процесну організаційно-управлінську структуру, яка забезпечить досягнення бажаних властивостей продуктів компанії та її успішної конкурентної позиції. Practical side of problem of building company’s market strategy as a result of a combination of ideological bases of business formulated by owners as the mission and the vision and the balanced scorecard (BSC) solution outlined. The process of establishment of management structure based on BSC, which allows ensuring an achievement of required properties of a company’s products and its successful competitive position suggested.Item Дослідження впливу банківської системи України на макроекономічні показники(Видавництво Львівської політехніки, 2018-06-03) Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Дослідження галузі металопластикових вікон України та напрями активізації їх виробниками інтернет-технологій(Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Косар, Н. С.; Яричевська, Я. І.; Kosar, N. S.; Yarychevska, Ya. I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityУ роботі подано результати дослідження вітчизняного ринку металопластикових віконних конструкцій, його ключових характеристик, проведено аналіз галузі металопластикових віконних конструкцій за моделлю М. Портера. Проаналізовано діяльність найбільш відомих вітчизняних і закордонних підприємств-виробників та продавців металопластикових вікон в мережі Інтернет та у соціальних мережах, а також розроблено рекомендації щодо збільшення пізнаваності виробників металопластикових віконних конструкцій у мережі Інтернет, зростання рівня лояльності клієнтів до них, отримання конкурентних переваг за рахунок ведення сторінок в Інтернеті та у соціальних мережах.Item Дослідження кон"юнктури ринків електроенергії Західного регіону України(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Косар, Н. С.; Олійник, Я. І.; Сопільник, Л. І.Виявлені тенденції і закономірності розвитку роздрібних ринків електроенергії Західного регіону України, їхні коливання, сезонність і циклічність, а також причини цих змін. Детально проаналізовані такі складові кон’юнктури ринків електроенергії, як виробництво та споживання. Подано рекомендації щодо структурної перебудови генеруючих потужностей Західного регіону щодо забезпечення їх маневреності. Розглянута доцільність запровадження спеціального механізму управління електроспоживанням, що дасть змогу зменшити потребу у спорудженні маневрових потужностей в енерго-системі і забезпечить вирівнювання графіка навантаження. Tendencies and conformities with a law of electricity retail markets development of the Western Ukrainian region, its fluctuations, seasonality, recurrence and reasons of these changes are performed in this article. Generation and consumption as the main components of electricity markets’ conunkture are analysed. Recommendations for structural reorganization of regional generating powers in the side of their maneuverability are given. Expediency of introducing of electricity consumption management’ mechanism, that will allow decreasing a requirement in building of mobile powers in a grid and will provide smoothing of the loading graph, is discovered.Item Дослідження конкурентоспроможності закладів вищої освіти: сутність та диференційований підхід до визначення(Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-25) Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.; Сулим, Т. А.; Kosar, N. S.; Kuzo, N. Ye.; Sulym, T. A.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityНа підставі проведеного аналізу визначено сутність терміну “конкурентоспроможність закладу вищої освіти” на ринку та його головні ознаки. З використанням результатів опитування споживачів, аналізу нормативних документів, що регулюють освітню діяльність та іншої вторинної маркетингової інформації подано основні показники оцінки конкурентоспроможності закладу вищої освіти для споживачів освітніх послуг, системи вищої освіти та суспільства.Item Дослідження попиту на лікарські засоби в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-30) Левицька, М. Є.; Косар, Н. С.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Дослідження проблем функціонування ринку теплової енергії Львівської області(АртDрук, 2013) Косар, Н. С.; Лаврів, У. О.; Кузьо, Н. Є.Item Екомаркетинг як напрям реалізації концепції соціально-відповідального бізнесу(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.Item Експортна діяльність у транскордонному співробітництві Львівської області(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Косар, Н. С.; Дриль, О. І.Item Загрози та перспективи розвитку операторів на ринку світлових нафтопродуктів України(Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Косар, Н. С.; Яричевська, Я. І.; Kosar, N. S.; Yarychevska, Ya. I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityВиявлено, що ринок світлих нафтопродуктів України, який є імпортоорієнтованим та висококонкурентним, зростає помірними темпами. Загрозами на ньому є світові коливання цін на нафту та її вичерпність, законодавчі обмеження, невисока купівельна спроможність споживачів, збільшення кількості електромобілів. Конкурентними перевагами на ньому є наявність широкої мережі АЗК, сильного бренду, додаткового сервісу та лояльних споживачів. Перспективи подальшого розвитку операторів пов’язані з використанням стратегії диверсифікації.Item Залучення інвестицій в електроенергетичний комплекс України(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001) Косар, Н. С.; Ковальчук, А. Є.На основі аналізу технічного стану електроенергетики та перспектив її розвитку встановлена необхідність залучення широкомасштабних інвестицій у енергетичний комплекс України, визначено та проаналізовано основні джерела інвестиційного забезпечення цієї галузі, подано рекомендації щодо зростання інвестиційної привабливості енергетичних об’єктів. On the basis of the analysis of the technical condition of electroenergetics and the perspectives of the development of Ukraine established the necessity of including of the wade scale investments into energetic complex of Ukraine. It is defined and analyzed the main sources of investment securing the branch, gave the recommendations according to the increasing of investment attractiveness of energetic units.Item Заходи екологічного маркетингу: сучасні аспекти(Видавництво Львівської політехніки, 2020-06-18) Косар, Н. С.; Кузьо, Н. Є.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Заходи соціально відповідального бізнесу в реалізації концепції маркетингу цінності(Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Косар, Н. С.; Яричевська, Я. І.; Kosar, N. S.; Yarychevska, Ya. I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityНа основі вивчення статистичної інформації проаналізовано рівень задоволення потреб населення України відповідно до класифікації потреб А. Маслоу та теорії спіральної динаміки. Встановлено, що їх задоволено лише на нижніх рівнях. Рекомендовано заходи соціальної відповідальності компаній, які дадуть їм змогу реалізувати загальнолюдські цінності та потреби людей на вищих рівнях, які надалі об’єднано у чотири групи суспільних потреб, таких як екологія, розвиток, безпека та допомога.Item Концепція партнерського маркетингу як основа формування сучасних взаємовідносин банку та клієнта(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Косар, Н. С.; Угольков, Є. О.Item Концепція соціально-відповідального маркетингу у формуванні конкурентних переваг підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Косар, Н. С.; Марущак, О. Я.Item Концепція холістичного маркетингу у діяльності вітчизняних підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Косар, Н. С.; Сарапін, Т. В.; Кузьо, Н. Є.Проаналізовано основні підходи до визначення суті концепції холістичного маркетингу, розглянуто основні складові цього виду маркетингу. Визначено передумови та проблеми реалізації холістичного маркетингу для підприємств України. Проаналізовано особливості використання різних типів CRM-систем як вітчизняного, так і іноземного виробництва. Обґрунтовано необхідність впровадження цього програмного продукту як ефективної умови втілення сучасних маркетингових концепцій у діяльність організацій. The basic approaches of determination of essence of conception of the holistic marketing are analyzed, the basic constituents of this type of marketing are considered. The preconditions and problems of realization of the holistic marketing for the enterprises of Ukraine are determined. The features of the use of different types of the CRM-systems of both domestic and foreign production are analysed. The necessity of introduction of this software product as effective condition of embodiment of modern marketing conceptions in activity of organizations is argued.Item Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу в Україні(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Косар, Н. С.; Пилипенко, В. М.; Кузьо, Н. Є.Визначена сутність та особливості корпоративної соціальної відповідальності бізнесу в Україні в умовах змінного середовища функціонування, необхідність використання концепції маркетингу 3.0, орієнтованого на цінності для клієнтів. Висвітлено напрями втілення цієї політики у практику функціонування українських підприємств у виробничій сфері та сфері послуг. Проаналізовано переваги, недоліки та перешкоди у сфері використання корпоративної соціальної відповідальності вітчизняними підприємствами, встановлено перспективи її розвитку. The essence and characteristics of corporate social responsibility in Ukraine in the face of a changing environment operation are determined, the need for companies with marketing concept 3.0 values oriented. The implementation of these policy directions in the practices of Ukrainian enterprises in the manufacturing sector and the service sector are shown. The value of the policy of corporate social responsibility is established, as directed on their employees and on various market actors increases in terms of active development of information technology, which provides a wide and easy access to any information relating to the activities of organizations. The influence of social and economic indicators on the reputation of the company and its financial performance by providing individual brands in the market and in the minds of consumers and customer loyalty products to socially responsible companies. Advantages, disadvantages and obstacles in the area of corporate social responsibility domestic enterprises, the conditions of its active use – proper organizational and informational support. Established perspectives of corporate social responsibility policy in Ukraine.