Browsing by Author "Мирончук, Т. В."
Now showing 1 - 7 of 7
- Results Per Page
- Sort Options
Item Визначення розміру франчайзингової винагороди(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2004) Мирончук, Т. В.Розкрито основні аспекти механізму формування франчайзингових взаємовідносин, розширено класифікацію франчайзингових платежів, запропоновано розрахункове обгрунтування розміру франчайзингової винагороди. There are basic aspects of franchising relations forming mechanism are reviewed, classification of franchise payments is extended, a method of computation of franchise rewards is proposed.Item Витрати франчайзера, зумовлені його участю у відносинах франчайзингу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2005) Мирончук, Т. В.Сформульовано основні групи витрат франчайзера, зумовлені його участю у відносинах франчайзингу. Розроблено класифікацію витрат франчайзера, на основі якої запропоновано порядок визначення мінімального розміру франчайзингової винагороди. Main groups of franchisor’s expenses caused by his participation in franchising relations are formulated. Classification of franchisor’s expenses is proposed. Basing on this classification the method of calculation of minimal amount of franchise rewards is proposed.Item Маркетингові підходи в ціноутворенні освітніх послуг (на прикладі Інституту комп’ютерних технологій, автоматики та метрології Національного університету “Львівська політехніка”)(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Подольчак, Н. Ю.; Шуляр, Р. В.; Мирончук, Т. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто існуючі підходи до ціноутворення освітніх послуг. Оцінено основні переваги та недоліки їх використання. Визначено оптимальну, мінімальну та максимальну вартість навчання з точки зору споживача в Інституті комп’ютерних технологій, автоматики та метрології Національного університету “Львівська політехніка” із використанням маркетингового підходу. Зроблено висновки щодо основних напрямів покращання умов навчання в Національному університеті “Львівська політехніка”.Item Модель ранжування франшиз потенційними франчайзі(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Мирончук, Т. В.; Національний університет “Львівська політехніка”На основі методичних рекомендацій з оцінювання економічної ефективності створення і діяльності франчайзингових підприємств розроблено модель ранжування франшиз потенційними франчайзі.Item Стан та перспективи розвитку франчайзингу в Україні(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Мирончук, Т. В.; Калиновська, Н. Л.; Дорош, О. І.Охарактеризовано стан та тенденції розвитку франчайзингової форми співробітництва в Україні. Розкрито чинники, що перешкоджають швидкому поширенню франчайзингу серед вітчизняних суб’єктів господарювання. There are states and tendency towards franchising relations in Ukraine are characterized. Factors that prevent expansion of franchising relations between native enterprises are reviewed.Item Сутність та особливості формування і здійснення франчайзингових відносин підприємств(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Мирончук, Т. В.; Калиновська, Н. Л.Розглянуто підходи науковців до трактування франчайзингу. Запропоновано уточнене визначення поняття “франчайзинг”, яке на відміну від існуючих тлумачень повніше розкриває об’єкт франчайзингових відносин. Здійснено короткий огляд особливостей франчайзингової форми організування підприємницької діяльності, на підставі чого побудовано схематичну модель формування та здійснення франчайзингових відносин підприємств, що наочно відображає основні аспекти взаємовідносин між сторонами франчайзингової угоди. Scientific approaches to the interpretation of the franchising are considered. The definition of the term “franchising” is specified. It differs from the other definitions this term by complete coverage of the franchise relations object. Features of the franchising form of business organization are considered briefly. On the grounds of this consideration schematic model of forming and realization franchise relations between enterprises is formed. That model is needed for clear illustration of the main aspects of the relations between franchising parties.Item Фактори впливу на формування змісту місії машинобудівних підприємств(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Передало, Х. С.; Мирончук, Т. В.Розглянуто фактори впливу на формування змісту місії організацій машинобудівної галузі. Проаналізовано погляди вітчизняних та іноземних науковців на цей аспект досліджень та виділено фактори, які впливають на формування змісту місії організації на вітчизняних теренах. Зокрема, виокремлено такі фактори впливу, як тип мислення та мрія (ідея) керівника, історичний розвиток, національна особливість, вид діяльності підприємства та його конкурентні переваги, стратегічне бачення, корпоративна культура, стратегічні цілі, національне та іноземне законодавство, інтереси зпацікавлених груп впливу та ринкове середовище. Охарактеризовано кожний з цих факторів. Factors of influence on formations of the contents of mission of the enterprises of machine-building sphere are considered. The analysis of sights of domestic and foreign scientists on the given aspect of researches is lead, factors which influence formation of the contents of mission of the organization are allocated. In particular, factors of influence as type of thinking of the head, historical development, national feature, a kind of activity of the enterprise and his competitive advantages, strategic vision, dream of the founder, corporate culture, the strategic purposes, the national and foreign legislation, interests of the interested groups of influence and the market environment are allocated. The short analysis of everyone from the given factors is induced.