Browsing by Author "Чорноус, В. М."
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Вища освіта у контексті впровадження в навчальний процес інформаційних технологій та дистанційного навчання(2014) Чорноус, В. М.; Боднарчук, А. П.Викладена та проаналізована ситуація, яка склалася в освітній сфері вищої школи в контексті впровадження інноваційних технологій та дистанційного навчання. The situation which happened in high school educational sphere in context of innovation technolologies implementation and distance leaning is delivered and analyzed.Item Завдання і цілі вищої освіти у контексті впровадження інформаційних технологій в навчальний процес(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Чорноус, В. М.; Карпінець, Б. І.; Боднарчук, А. П.Викладена та проаналізована ситуація, яка склалася в освітній сфері та на ринках найму випускників вищих навчальних закладів в контексті впровадження інноваційних технологій, зокрема відео-та аудіо засобів навчання та навчально-наочних матеріалів. In my article i have presented and analyzed the situation that prevailed in the markets hiring university graduates and in education, in the context of the implementation of innovative technologies, including video and audio training aids and visuals instructional materials.Item Методологія створення інноваційних технологій навчання(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Чорноус, В. М.; Боднарчук, А. П.; Храпач, І. М.Викладено та проаналізовано методи створення і концепції впровадження інноваційних комп'ютерних технологій навчання, зокрема відео- та аудіозасобів навчання та навчально-наочних посібників з електротехнічних дисциплін, які інтегрують різноманітні форми представлення та опрацювання навчального матеріалу. На основі сучасних комп'ютерних технологій і ліцензованого програмного забезпечення показано методи динамічної візуалізації процесів в електричних колах у дво- та тривимірних просторах. Розроблено організаційну структуру електронних засобів навчання, які максимально забезпечують сприйняття студентами навчальної інформації. Creating methods and innovational studying computer technologies implementation conception such as video- and audio tool and electrical studying visual manual which integrates different studying material representation and treating forms are introduced. Dynamic process visualization methods in electrical devices and circuits in double and triple space are shown based on modern computer technologies and licensed software. Оrganization structure of electronic tutorials which maximally provide student’s studying information perception channels and give an opportunity to control it’s assimilation operatively.Item Методологія створення інноваційних технологій навчання(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Чорноус, В. М.; Боднарчук, А. П.; Храпач, І. М.Викладено та проаналізовано методи створення і концепцію впровадження інноваційних комп'ютерних технологій навчання, зокрема відео- та аудіозасобів навчання та навчально-наочних посібників з електротехнічних дисциплін, які інтегрують різноманітні форми представлення та опрацювання навчального матеріалу. На основі сучасних комп'ютерних технологій і ліцензованого програмного забезпечення показані методи динамічної візуалізації процесів в електротехнічних пристроях та в колах у двох- та тривимірних просторах. Розроблено організаційну структуру електронних засобів навчання, які максимально забезпечують усі канали сприйняття студентами навчальної інформації та надають змогу оперативно контролювати її засвоєння. Creating methods and innovational studying computer technologies implementation conception such as video- and audio tool and electrical studying visual manual which integrates different studying material representation and treating forms are introduced. Dynamic process visualization methods in electrical devices and circuits in double and triple space are shown based on modern computer technologies and licensed software. organization structure of electronic tutorials which provide all student’s studying information perception channels maximally and give an opportunity to control it’s assimilation operatively.