Browsing by Author "Щеглюк, М. Р."
Now showing 1 - 6 of 6
- Results Per Page
- Sort Options
Item Аналіз економічної ефективності удосконаленої технології електротермічного напруження стрижневої арматури в умовах будівництва(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2002) Щеглюк, М. Р.Проаналізовано економічну ефективність електротермічного напруження стрижневої арматури при виготовленні попередньо напружених стиків плит перекриття, а також витрату арматурної сталі і прокату, електроенергії та трудомісткості при напруженні конструкцій за двома існуючими технологіями.Item Втрати напруження за натягу арматури в умовах будівництва(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Щеглюк, М. Р.Досліджено та запропоновано нову методику розрахунку втрат напруження в арматурі за електротермічного її натягу в умовах будівництва. Ці втрати залежать від прийнятої технології напруження і анкерування арматури та істотно впливають на енергетичні та якісні показники технологічного процесу. The new calculation procedure of tension waste in an armature at its electro-thermal tendon jacking in the conditions of building industry is investigated and offered. These waste depend on the accepted technology of the armature tension and anchorage, substantially influence on the power and quality attributes of technological process.Item Експериментальні дослідження елементів прогонової будови збірно-монолітної естакади(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Гнідець, Б. Г.; Ониськів, Б. М.; Васьків, В. М.; Кавацюк, І. Д.; Щеглюк, М. Р.Розглядається конструктивне вирішення автомобільної естакади в складних умовах транспортного вузла. Описано експериментальні дослідження конструкцій елементів її прогонової будови. Конструкція естакади являє собою багато-прогонову нерозрізну систему з кроком опор 28,8 м із збірно-монолітного залізобетону, з застосуванням типових попередньо напружених двотаврових балок прогоном 18,0 м, монолітних надопорних попередньо напружених балок прогоном 10,8 м зі захованим ригелем в одному рівні з балками. In this article the structural decision of overhead road is examined in the difficult conditions of a transport knot. Experimental researches of constructions model of span elements are described also. The construction of overhead road is reinforced concrete much span continuous system with the step of buttress 28,8 m, with using of typical pre-stressed 18,0 m I-beams, monolithic over-buttress pre-stressed 10.8 m beams with hide flange in one level of beams.Item Застосування електротермічного напруження арматури для реконструкції залізобетонних мостів(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Гнідець, Б. Г.; Щеглюк, М. Р.Наведено проектні пропозиції реконструкції залізобетонного моста зміною статичної схеми. Виконання запропонованої схеми реконструкції здійснюється з використанням попереднього напруження деяких елементів конструкції. Запропоновано використати удосконалену технологію електротермічного напруження стрижневої арматури в умовах будівництва. In this article the resulted design offers of reconstruction of the ferro-concrete bridge, by change of the static circuit. Performance of the offered circuit of reconstruction is carried out by use of the previous pressure of some elements of a design. For this purpose it is offered to use the advanced technology of an electrothermal pressure of rod armature in conditions of construction.Item Методика проведення випробувань дослідних конструкцій збірно-монолітних прогонових будов мостів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Гнідець, Б. Г.; Войціховський, В. І.; Кавацюк, І. Д.; Рудий, М. Й.; Щеглюк, М. Р.Представлено результати опрацювання методики проведення експериментальних досліджень під час випробувань елементів збірно-монолітних залізобетонних нерозрізних прогонових будов мостів коробчастої форми. In this article scientifically proved results of processing methods of holding experimental research during test prefabricated monolithic elements of reinforced concrete solid stringer structure of box configuration bridges.Item Розробка математичної моделі електротермічного напруження арматури в умовах будівництва(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2008) Щеглюк, М. Р.Наведено базову математичну модель технології електротермічного натягу стрижневої арматури для будівництва. Ця технологія призначена для застосування у збірному, монолітному і збірно-монолітному будівництві. Наведена модель дає змогу розраховувати різні параметри технологічного процесу, часові характеристики, економічні показники. In this paper we presented the base mathematical model of technology of rod armature electro-thermal tension, which is assigned for use in conditions of building. This technology assigned for use facility of modular, monolithic and modular-monolithic building and facilities, and also at strengthening of building designs. It allows to calculate different parameters of technological process: time characteristics, economic parameters to carry out optimization of separate technological operations.