Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Проблеми економіки та управління. – 2022. – Том 6, № 1

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/60054

Науковий журнал

Виходить двічі на рік з 2019 року. Входить до переліку наукових фахових видань з економічних наук, затвердженого МОН України. Засновник і видавець Національний університет «Львівська політехніка».

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Проблеми економіки та управління : науковий журнал. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2022. – Том 6, № 1. – 158 с. : іл.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Проблеми економіки та управління

Зміст (том 6, № 1)


1
9
25
37
47
56
69
81
94
106
119
132
143
157

Content (Vol. 6, No 1)


1
9
25
37
47
56
69
81
94
106
119
132
143
157

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Сутність та різновиди інструментів економічного захисту підприємств в умовах міжнародної діяльності
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2022-03-01) Шпак, Н. О.; Гурський, Ю. Я.; Shpak, N. O.; Hurskyi, Yu. Y.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Інструменти економічного захисту розглянуто як засоби збереження автономії підприємства, розвитку самобутності його виробничо-господарської та міжнародної економічної діяльності, задоволення потреб та інтересів стейкхолдерів, які, реалізуючи сукупність дій, що оптимізують процеси управління, гармонізують фінансовий стан підприємства, сприяючи розвитку міжнародних відносин. З метою їх систематизації та підвищення результативності використання в умовах міжнародної діяльності у статті здійснено класифікацію за: напрямом впливу, тривалістю дії, періодом дії, способом впливу на економічні загрози підприємства, характером впливу, способами впливу керівної системи на керовану.
  • Thumbnail Image
    Item
    Цифровий та інтернет-маркетинг: співвідношення понять
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2022-03-01) Шпак, Н. О.; Грабович, І. В.; Срока, В.; Shpak, N.; Hrabovych, I.; Sroka, W.; Національний університет “Львівська політехніка”; Університет WSB; Йоганнесбурзький університет; Lviv Polytechnic National University; WSB University; University of Johannesburg
    Сьогодні цифровий та інтернет-маркетинг – галузі маркетингу, які найшвидше зростають. Цифрові технології трансформують організаційні та управлінські процеси, формують нові виклики та можливості для маркетологів та спонукають йти в ногу із новими тенденціями, зумовленими глобальною діджиталізацією. У статті вивчено еволюцію цифрового маркетингу через дослідження підходів до трактування категорійно-понятійного апарату; систематизовано відмінні характеристики традиційного маркетингу, інтернет-маркетингу та цифрового маркетингу. Автори підтвердили гіпотезу, що цифровий маркетинг є вищою формою еволюції інтернет-маркетингу та традиційного (класичного) маркетингу. Враховуючи різні підходи до організації маркетингової діяльності, автори систематизували основні відмінності між традиційним, цифровим та інтернет-маркетингом.