Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2021. – Volume 3, number 2

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/59800

Науковий журнал

Науковий журнал “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку” є правонаступником Вісника Національного університету “Львівська політехніка” Серії “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку”. Виходить двічі на рік з 2019 року.

Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development = Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : науковий журнал. – Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2021. – Volume 3, number 2. – 356 p.

Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : науковий журнал

Зміст (том 3, № 2)


1
9
21
29
40
47
56
65
72
82
91
99
106
121
127
140
149
157
166
181
193
204
213
231
240
248
256
272
280
290
304
315
328
338
353

Content (Vol. 3, No 2)


1
9
21
29
40
47
56
65
72
82
91
99
106
121
127
140
149
157
166
181
193
204
213
231
240
248
256
272
280
290
304
315
328
338
353

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Новітні технології маркетингових досліджень та аналізу ринку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Дума, О. І.; Мельник, М. С.; Duma, O. I.; Melnyk, M. S.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    На сучасному етапі все актуальнішими для успішності підприємств стають маркетингові дослідження. Проведення маркетингових досліджень знижує ризик прийняття неправильних рішень під час аналізу та розроблення маркетингових стратегій, планування і контролю маркетингової діяльності. Наведено огляд виникнення маркетингових досліджень, досліджено новітні методи маркетингових досліджень, їхні переваги та недоліки, можливість їх використання на різних етапах маркетингової діяльності. Систематизовано наукові підходи до трактування понять “маркетингові дослідження”, “методи маркетингових досліджень”. Проаналізовано новітні методи маркетингових досліджень, які передбачають широке використання AI (штучний інтелект), Big Data, ML, TRI*M. Проаналізовано також реалізацію методів маркетингових досліджень на основі Big Data, AI, ML, кейси із використанням новітніх методів маркетингових досліджень.
  • Thumbnail Image
    Item
    Скандинавська модель трансферу технологій: досвід та особливості
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Дума, О. І.; Duma, O. I.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Наведено результати дослідження особливостей Скандинавської моделі трансферу технологій, яка продемонструвала свою ефективність у Норвегії, Швеції та Фінляндії. Описано результати функціонування трансферу технологій в інноваційній екосистемі цих країн, через їх місце у міжнародних рейтингах інновацій. Для оцінювання результативності функціонування трансферу технологій запропоновано застосовувати шести критерійну шкалу, яка містить: індекс розвитку людського потенціалу, глобальний індекс знань, рейтинг легкості ведення бізнесу, глобальний індекс інновацій, глобальний індекс конкурентоспроможності та індекс захисту прав власності. Проаналізовано особливості функціонування механізмів трансферу технологій у Норвегії, Швеції та Фінляндії. Визначено особливості цих субмоделей, які визначають їхню ефективність, а, з іншого боку, можуть і мають бути залучені в українську практику трансферу технологій