Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2021. – Volume 3, number 2

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/59800

Науковий журнал

Науковий журнал “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку” є правонаступником Вісника Національного університету “Львівська політехніка” Серії “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку”. Виходить двічі на рік з 2019 року.

Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development = Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : науковий журнал. – Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2021. – Volume 3, number 2. – 356 p.

Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : науковий журнал

Зміст (том 3, № 2)


1
9
21
29
40
47
56
65
72
82
91
99
106
121
127
140
149
157
166
181
193
204
213
231
240
248
256
272
280
290
304
315
328
338
353

Content (Vol. 3, No 2)


1
9
21
29
40
47
56
65
72
82
91
99
106
121
127
140
149
157
166
181
193
204
213
231
240
248
256
272
280
290
304
315
328
338
353

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Концептуальні засади оцінювання конкурентоспроможності підприємства в умовах виходу на нові міжнародні ринки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Мукан, О. В.; Шарук, А. М.; Mukan, O. M.; Sharuk, A. M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    ідно дотримуватися, оцінюючи конкурентоспроможність підприємств. Наведено основні показники, фактори, а також окремі характеристики товару, які впливають на конкурентоспроможність підприємств. Встановлено, що для ефективного оцінювання конкурентоспроможності підприємства в умовах виходу на нові міжнародні ринки доцільно використовувати сукупність кількох методів оцінювання з використанням певної черговості. Результати оцінювання впливають на вибір стратегії та форм виходу підприємства на нові міжнародні ринки, вибору ринку, збутової політики, а також дають змогу ефективно проаналізувати результативність діяльності підприємства, здатність швидко та ефективно реагувати на зовнішні зміни, приймати правильні управлінські рішення, за необхідності вжити заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємств.