Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2021. – Volume 3, number 2

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/59800

Науковий журнал

Науковий журнал “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку” є правонаступником Вісника Національного університету “Львівська політехніка” Серії “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку”. Виходить двічі на рік з 2019 року.

Management and Entrepreneurship in Ukraine: the stages of formation and problems of development = Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : науковий журнал. – Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2021. – Volume 3, number 2. – 356 p.

Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку : науковий журнал

Зміст (том 3, № 2)


1
9
21
29
40
47
56
65
72
82
91
99
106
121
127
140
149
157
166
181
193
204
213
231
240
248
256
272
280
290
304
315
328
338
353

Content (Vol. 3, No 2)


1
9
21
29
40
47
56
65
72
82
91
99
106
121
127
140
149
157
166
181
193
204
213
231
240
248
256
272
280
290
304
315
328
338
353

Browse

Search Results

Now showing 1 - 4 of 4
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження цільових сегментів ринку легкої промисловості України в період пандемії COVID-19
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Шандрівська, О. Є.; Юнко, І. Ю.; Shandrivska, O. Ye.; Yunko, I. Yu.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено стан та тенденції розвитку цільових сегментів ринку легкої промисловості під час впливу пандемії Covid-19, домінантно – у сегменті текстильної промисловості. Проаналізовано динаміку виробництва продукції легкої промисловості за видами діяльності, вплив пандемії на експортні та імпортні операції на ринку легкої промисловості за 2017–2020 рр., а також попит (за країнами ЄС) на український текстиль. Проаналізовано чинники впливу та проблеми, з якими виробництво текстилю зіткнулося під час світової пандемії Covid-19. Розкрито складові потенціалу розвитку ринку легкої промисловості України.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблеми та перспективні шляхи нарощування обсягів експортування наукомістких послуг Україною в умовах євроінтегрування
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Петрова, Я. Ю.; Завербний, А. С.; Petrova, Ya. Yu.; Zaverbnyj, A. S.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Розглянуто трактування поняття “наукомісткі послуги” вітчизняними та іноземними спеціалістами. Уточнено зміст категорії. Досліджено дані щодо експорту наукомістких послуг України та країн G7 упродовж останніх років. Здійснено аналіз та порівняння структурних часток наукомістких послуг у загальному експорті країни. Досліджено дані щодо чисельності зайнятих у сфері наукомістких послуг. Результатом аналізу стало формування шляхів нарощування обсягів експортування наукомістких послуг Україною. Доцільний аналіз даних, пов’язаних із експортом наукомістких послуг, дaв змогу перспективи нарощування експорту та ймовірні шляхи досягнення цього.
  • Thumbnail Image
    Item
    Зовнішньоекономічні відносини між Україною та Китаєм: основні напрямки розвитку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Двуліт, З. П.; Макарова, Ю. С.; Dvulit, Z. P.; Makarova, Yu. S.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Досліджено проблеми розвитку зовнішньоторговельних відносин між Україною та Китаєм, оскільки КНР займає перше місце за товарооборотом серед інших торговельних партнерів України. Проаналізовано причини інтересу Китаю до України та можливі переваги з цього для нашої країни. Досліджено показники експорту, імпорту, зовнішньоторговельного обороту та зовнішньоторговельного сальдо між країнами. Розраховані показники дали змогу констатувати, що для більшості товарів є позитивне торговельне сальдо, що вказує на перевагу експорту над імпортом. Розраховано показники темпів зростання експорту та імпорту для основних товарних груп. Зроблено висновки про показники динаміки міжнародної торгівлі для: чорних металів, насіння і плоди показники приросту експорту мають найбільші значення, а електричні машини та продукція борошномельної промисловості – найменші. Обґрунтовано необхідність прямих інвестицій для подальшого розвитку у всіх сферах господарювання. Проаналізовано структуру інвестиційної співпраці між Україною та Китаєм та зроблено висновки про кількість прямих інвестицій, як надходять від КНР.
  • Thumbnail Image
    Item
    Концептуальні засади оцінювання конкурентоспроможності підприємства в умовах виходу на нові міжнародні ринки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2021-02-25) Мукан, О. В.; Шарук, А. М.; Mukan, O. M.; Sharuk, A. M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    ідно дотримуватися, оцінюючи конкурентоспроможність підприємств. Наведено основні показники, фактори, а також окремі характеристики товару, які впливають на конкурентоспроможність підприємств. Встановлено, що для ефективного оцінювання конкурентоспроможності підприємства в умовах виходу на нові міжнародні ринки доцільно використовувати сукупність кількох методів оцінювання з використанням певної черговості. Результати оцінювання впливають на вибір стратегії та форм виходу підприємства на нові міжнародні ринки, вибору ринку, збутової політики, а також дають змогу ефективно проаналізувати результативність діяльності підприємства, здатність швидко та ефективно реагувати на зовнішні зміни, приймати правильні управлінські рішення, за необхідності вжити заходів щодо підвищення конкурентоспроможності підприємств.