Логістика. – 2010. – №690

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/10157

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – № 690 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 780 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Компетентність агентів страхування життя як головний критерій взаємовідносин в компаніях страхування життя – маркетинговий підхід
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Яновські, А.; Балевскі, Б.
    Доведено, що емпіричне відношення між компетентністю страхових агентів і ефективністю компаній страхування життя за формою і змістом ринку змінюється і існують можливості їх майбутнього розвитку. Висновки грунтуються на дослідженні 846 страхових агентів і 265 менеджерів страхування життя в Польщі і Литві. The aim of this article is to show the empirical relation between thе insurance agents' competencies and the efficiency of life insurance companies in context of market changes and possibilities of future development, basis on research survey with 846 insurance agents and 265 life insurance managers in Poland and Lithuania.