Логістика. – 2010. – №690

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/10157

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – № 690 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 780 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Характеристика особливостей освітньої послуги з погляду маркетингу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Дмитрів, А. Я.
    In this paper education service as an object of marketing is analyzed. Three definitions of educational service in terms of her satisfaction personal, collective and social needs are presented. A description of the main features of the higher educational services as a four-dimension system is made. At the first time peculiarities of the main characteristics of services in the context of higher education services and ways to overcome them are presented schematically. Проаналізовано освітню послугу як об’єкт здійснення маркетингу. Подано визначення освітньої послуги з погляду задоволення нею особистісних, колективних та суспільних потреб. Охарактеризовано головні особливості послуг вищої освіти в чотиривимірній системі. Вперше схематично відображено особливості трактування головних характеристик послуг у контексті послуг вищої освіти та шляхи їх подолання.