Логістика. – 2010. – №690

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/10157

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – № 690 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 780 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Інноваційний розвиток підприємства через призму інноваційної ємності
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Козик, В. В.; Черняк, О. Ю.
    Розглянуто трактування поняття “інновація” законодавством України, вітчизняними науковцями та керівниками провідних компаній світу. Визначено та розглянуто елементи інновацій на підприємстві. Розглянуто питання про зміст та суть інноваційної ємності підприємства. Проаналізовано схему впровадження нововведення на підприємстві та подано рекомендації щодо її реалізації.In this article interpretation of concept “innovation” is considered by the legislation of Ukraine, domestic research workers and leaders of leading companies of the world. Certainly and the elements of innovations are considered on an enterprise. A question is considered about maintenance and essence of innovative capacity of enterprise. The chart of introduction of innovation is analysed on an enterprise and recommendations are given in relation to its realization.