Логістика. – 2010. – №690

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/10157

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – № 690 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 780 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічні аспекти формування взаємовідносин із постачальниками
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Ступак, І. О.
    Висвітлено суть взаємовідносин із постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодії та описано етапи вибору постачальника. Основну увагу приділено формуванню партнерських відносин із постачальниками, як елемента конкурентної стратегії фірми. In the article the essence of relationships with suppliers based on the concept of marketing communication are covered and the stages of choosing a supplier are described. The focus is on the process of forming partnerships with suppliers, as part of competitive strategy.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічні аспекти формування взаємовідносин із постачальниками
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Ступак, І. О.
    Висвітлено суть взаємовідносин із постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодії та описано етапи вибору постачальника. Основну увагу приділено формуванню партнерських відносин із постачальниками, як елемента конкурентної стратегії фірми. In the article the essence of relationships with suppliers based on the concept of marketing communication are covered and the stages of choosing a supplier are described. The focus is on the process of forming partnerships with suppliers, as part of competitive strategy.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетингове забезпечення оцінювання вітчизняних підприємств у системі стратегічного розвитку
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Калиніченко, Ю. В.
    Досліджено теоретичні та практичні аспекти маркетингового забезпечення оцінювання вітчизняних підприємств у системі стратегічного розвитку. Обґрунтовано необхідність маркетингових досліджень у процесі визначення вартості підприємств у системі стратегічного розвитку. Визначено основні сфери проведення маркетингових досліджень, джерела отримання інформації в процесі оцінювання вартості вітчизняних підприємств залежно від обраних методичних підходів. The theoretical and practical aspects of the marketing providing of evaluation of domestic enterprises in the system of strategic development are explored. The necessity of conducting of marketing researches in the process of determination of cost of enterprises in the system of strategic development is grounded. The basic spheres of conducting of marketing researches, source of receipt of information are in the process of evaluation of cost of domestic enterprises depending on select methodical approaches are certainly.