Логістика. – 2010. – №690

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/10157

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – № 690 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 780 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічні пріоритети розвитку регіональних логістичних систем
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Герасимчук, З. В.
    Обґрунтовано, що комплексний розвиток регіонів держави неможливий без виваженого вибору стратегічних пріоритетів розвитку регіональних логістичних систем. Запропоновано етапи формування та реалізації логістичної стратегії розвитку регіону. Залежно від рівня логістичного потенціалу та рівня логістизації економіки регіону проведено групування регіонів держави та запропоновано обрати одну із типів логістичних стратегій. The statement, that complex development of state regions of the state is impossible without the self-weighted choice of strategic priorities of development Regional Logistic Systems. The stages of forming and realization of logistic strategy of regional development are offered. Depending on the level of logistic potential and level of logistigation of regional economy grouping of Ukrainian regions are conducted and how to choose one of types of logistic strategies is suggested.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічні аспекти формування взаємовідносин із постачальниками
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Ступак, І. О.
    Висвітлено суть взаємовідносин із постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодії та описано етапи вибору постачальника. Основну увагу приділено формуванню партнерських відносин із постачальниками, як елемента конкурентної стратегії фірми. In the article the essence of relationships with suppliers based on the concept of marketing communication are covered and the stages of choosing a supplier are described. The focus is on the process of forming partnerships with suppliers, as part of competitive strategy.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання філософії “Кайзен” як сучасної практики в управлінні підприємством
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Карась, Е.
    Представлено філософію Кайзен як сучасне поняття, яке виступає передумовою для розвитку нових стратегій управління, які дають змогу досягати істотної конкурентної переваги на швидкомінливому ринку.Philosophy of Kaizen as modern concept, which comes forward as pre-condition for development of new strategies of management, which allow to arrive at a substantial competitive edge at the changeable market, is presented.
  • Thumbnail Image
    Item
    Стратегічні аспекти формування взаємовідносин із постачальниками
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Ступак, І. О.
    Висвітлено суть взаємовідносин із постачальниками на основі концепції маркетингу взаємодії та описано етапи вибору постачальника. Основну увагу приділено формуванню партнерських відносин із постачальниками, як елемента конкурентної стратегії фірми. In the article the essence of relationships with suppliers based on the concept of marketing communication are covered and the stages of choosing a supplier are described. The focus is on the process of forming partnerships with suppliers, as part of competitive strategy.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання інструментарію теорії ігор при формуванні маркетингових стратегій промислового підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Івченко, Є. А.
    Досліджено використання інструментарію теорії ігор при формуванні маркетингових стратегій підприємства. Визначено понятійний апарат та сформульовано базові задачі, за допомогою яких інструментарій теорії ігор дає змогу приймати рішення в маркетинговій діяльності підприємства. The article investigates the tool of game theory in the formation of marketing strategy company. Defined concept vehicle and formulated the basic problem with which the tools of game theory to make decisions in the marketing of the enterprise.