Логістика. – 2010. – №690

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/10157

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – № 690 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 780 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Thumbnail Image
    Item
    Ресурсне забезпечення логістичного обслуговування споживача
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Наконечна, Т. В.
    Висвітлено поняття «логістичного обслуговування споживача», показано роль процесу обслуговування споживача в контексті підвищення конкурентоспроможності промислового підприємства на ринку склопрозорих конструкцій, а також описано ресурси, які необхідні для забезпечення процесу якісного обслуговування споживача, показано проблеми, які необхідно вирішити підприємству для забезпечення оптимального процесу обслуговування споживача. The concept of «maintenance of user» is reflected, the role of process of maintenance of user is rotined in the context of increase of competitiveness of industrial enterprise at the market of constructions, and also resources which are needed for providing of process of high-quality maintenance of user are described, problems which must be decided an enterprise for providing of process of maintenance of user are rotined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінювання стану та перспектив стабільного розвитку автотранспортного підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Сорока, І. Й.
    Запропоновано методику оцінювання стану та перспектив розвитку автотранспортного підприємства. Її суть полягає у виділенні таких груп показників діяльності, як: ресурсна база підприємства, його логістична система та інформаційне забезпечення діяльності. Для оцінювання перспектив розвитку підприємства запропоновано ввести додаткову групу показників, яка описує його здатність адаптації до змін у транспортній інфраструктурі регіону. The method of estimations of the state and prospects of development of motor transport enterprise is offered in the article. Its essence consists in the selection of such groups of performance indicators as here: resource base of enterprise, him logistic system and activity informative providing. For the evaluation of prospects of development of enterprise it is suggested to enter the additional group of indexes, which describes his capacity for adaptation to the changes in a region transport infrastructure.
  • Thumbnail Image
    Item
    Обґрунтування вибору потенційного постачальника як фактора підвищення стійкості підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Попова, І. В.
    Розглянуто питання підвищення ефективності закупівельної діяльності підприємства на принципах логістики. Розроблено економіко-математичну модель обґрунтування вибору потенційного постачальника на основі методу попарних порівнянь. Конкретизовано основні етапи алгоритму вибору постачальників. Розроблено критерії вибору й визначені параметри оцінки надійностi постачальників. In article questions of increase of efficiency of purchasing activity of the enterprise on logistics principles are considered. The economic-mathematical model of a substantiation of a choice of the potential supplier on the basis of a method of paired comparisons is developed. The basic stages of algorithm of a choice of suppliers are concretized. Criteria of a choice are developed and parameters of an estimation of reliability of suppliers are defined.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дистрибуційна логістика і маркетинг
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Барцік, Р.; Якубєц, М.
    Для належного функціонування підприємства необхідно, щоб розподіл товарів та інші маркетингові елементи були взаємопов’язаними. Кожен процес планування і організації діяльності, пов'язаної з розповсюдженням товарів,має корелювати з іншими маркетинговими інструментами. Ступінь взаємозв’язку розподілу продуктів з іншими інструментами маркетингу залежить від галузі, виробничих підприємств та структури дистрибуції. For the proper functioning of the enterprise requires that the distribution of goods and other marketing elements are interconnected with each other. Every process of planning and organizing activities related to the proliferation of products has correlate with other marketing tools. The degree of correlation of distribution of products with different marketing tools depends on the sector, manufacturing plants and distribution structure.
  • Thumbnail Image
    Item
    Управління інноваційною діяльністю підприємства на основі планування життєвих циклів товарів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Беспалюк, Х. М.
    Проаналізовано наукові підходи до визначення життєвого циклу інновацій та його етапів. Визначено інструменти продовження тривалостi стадій життєвого циклу продукції з позиції маркетингу та логістики. Виділено задачі в галузі планування життєвого циклу товару. Досліджено та доповнено карту можливостей бізнес-проектів підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Парадокси і проблеми розвитку теорії і практики маркетингу і логістики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Чухрай, Н. І.
    Dual nature and character of problems of modern marketing and logistics are highlighted in the article. Features of thinking and mentality of marketing managers and logistics are explained. The ultimate paradox of marketing and logistics in Ukraine discovered. Areas of development priorities and the evolution of adaptation theory and practice of marketing and logistics are outlined. Висвітлено подвійну природу та характер проблем сучасних маркетингу і логістики. Розкрито особливості мислення та менталітету менеджерів з маркетингу і логістики. Виявлено основні парадокси розвитку маркетингу і логістики в Україні. Окреслено напрями еволюції пріоритетів розвитку та адаптації теорії і практики маркетингу і логістики.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування сучасних систем дистрибуції товарів: проблеми теорії і практики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Лозинський, В. Т.; Міщук, І. П.
    Розглянуто суть термінів “дистрибуція” та “система дистрибуції”. Проаналізовано структуру систем дистрибуції товарів в умовах сучасних економічних реалій та вимоги до основних елементів таких економічних систем. На основі аналізу практики роботи дистриб’юторських компаній визначено основні проблеми функціонування систем дистрибуції готової продукції в умовах кризи. Окреслено напрями розвитку та підвищення ефективності систем дистрибуції товарів в Україні. Are considered essence of definitions “distribution” and “sistem of distribution”. Analysed structure of the systems of distribution of commodities in the conditions of modern economic terms and requirement to the basic elements of such economic systems. On the basis of conducted analysis of practice of work of distributors’ companies basic problems of functioning the systems of distribution of prepared product in the conditions of crisis are definite. Directions of development and rise of efficiency of the systems of distribution of commodities in Ukraine are offered.