Логістика. – 2010. – №690

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/10157

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – № 690 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 780 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 7 of 7
  • Thumbnail Image
    Item
    Філософія кайзен та створення нового образу маркетингу в XXI столітті
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Слюсарчик, С.; Слюсарчик, Р.
    Проаналізовано підходи кайзен та можливість їх застосування для створення конкурентних переваг підприємства на ринку. Окремо розглянуто систему мотивації працівників до пошуку інноваційних рішень. In the article approaches of Kayzen and possibility of their application are analysed for creation of competitive edges of enterprise at the market. Separate attention is spared the system of worker motivation of workers to realization of search of innovative decisions.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблеми організації маркетингової діяльності в сучасному навчальному закладі
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Струтинська, Л. Р.; Андрусів, С. В.
    Розглянуто організаційну структуру управління маркетинговою діяльністю сучасного вищого навчального закладу. Обгрунтовано доцільність запровадження і розвитку маркетингової діяльності в сучасному вищому закладі освіти. Запропоновано для підвищення її ефективності запровадити як окремий структурний підрозділ відділ маркетингу. Відповідно до чотирьох неодмінних складових ефективного провадження маркетингової діяльності (традиційний маркетинг – мікс (marketing mix) „4 – Р” ) розроблено структуру відділу маркетингу, розподіл функціональних обов’язків його працівників. The organizational structure of management of modern higher educational establishment marketing activity is considered. The chart of analysis of expedience of introduction and development of marketing activity is resulted in modern higher establishment of education. It is suggested for the increase of its efficiency to inculcate as separate structural subdivision marketing department. In accordance the structure of marketing department, distributing of functional duties of his workers, is developed four necessary constituents of effective realization of marketing activity (the traditional marketing is mix (marketing mix) „4 – Р” ).
  • Thumbnail Image
    Item
    Теоретичні, дидактичні та практичні основи управління маркетингом
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Герасимчук, В. Г.
    The reasons for different approaches to defining economic categories of “marketing”, “control”/“management”, “marketing management”/“marketing management”. Management process now viewed as a coherent sequence of general and special functions. The most popular aspects of marketing that you see on the pages of national magazines. The necessity of strengthening the role of marketing service in managing the business to increase its competitive advantage. Emphasis on the feasibility of building a “vertical” profile management disciplines to improve the educational process of training.Проаналізовано причини розмаїття підходів до визначення економічних категорій “маркетинг”, “управління”/“менеджмент”, “управління маркетингом”/“маркетинговий менеджмент”. Процес управління підприємством розглядається як узгоджена послідовність виконання загальних і спеціальних функцій. Виявлено найпопулярніші аспекти маркетингу, які відображаються на шпальтах українських часописів. Підкреслюється необхідність посилення ролі маркетингової служби в управлінні підприємством для підвищення рівня його конкурентних переваг. Наголошується на доцільності побудови “ієрархії” навчальних дисциплін управлінського профілю для вдосконалення навчального процесу підготовки фахівців.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дистрибуційна логістика і маркетинг
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Барцік, Р.; Якубєц, М.
    Для належного функціонування підприємства необхідно, щоб розподіл товарів та інші маркетингові елементи були взаємопов’язаними. Кожен процес планування і організації діяльності, пов'язаної з розповсюдженням товарів,має корелювати з іншими маркетинговими інструментами. Ступінь взаємозв’язку розподілу продуктів з іншими інструментами маркетингу залежить від галузі, виробничих підприємств та структури дистрибуції. For the proper functioning of the enterprise requires that the distribution of goods and other marketing elements are interconnected with each other. Every process of planning and organizing activities related to the proliferation of products has correlate with other marketing tools. The degree of correlation of distribution of products with different marketing tools depends on the sector, manufacturing plants and distribution structure.
  • Thumbnail Image
    Item
    Управління інноваційною діяльністю підприємства на основі планування життєвих циклів товарів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Беспалюк, Х. М.
    Проаналізовано наукові підходи до визначення життєвого циклу інновацій та його етапів. Визначено інструменти продовження тривалостi стадій життєвого циклу продукції з позиції маркетингу та логістики. Виділено задачі в галузі планування життєвого циклу товару. Досліджено та доповнено карту можливостей бізнес-проектів підприємства.
  • Thumbnail Image
    Item
    Парадокси і проблеми розвитку теорії і практики маркетингу і логістики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Чухрай, Н. І.
    Dual nature and character of problems of modern marketing and logistics are highlighted in the article. Features of thinking and mentality of marketing managers and logistics are explained. The ultimate paradox of marketing and logistics in Ukraine discovered. Areas of development priorities and the evolution of adaptation theory and practice of marketing and logistics are outlined. Висвітлено подвійну природу та характер проблем сучасних маркетингу і логістики. Розкрито особливості мислення та менталітету менеджерів з маркетингу і логістики. Виявлено основні парадокси розвитку маркетингу і логістики в Україні. Окреслено напрями еволюції пріоритетів розвитку та адаптації теорії і практики маркетингу і логістики.
  • Thumbnail Image
    Item
    Характеристика особливостей освітньої послуги з погляду маркетингу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2010) Дмитрів, А. Я.
    In this paper education service as an object of marketing is analyzed. Three definitions of educational service in terms of her satisfaction personal, collective and social needs are presented. A description of the main features of the higher educational services as a four-dimension system is made. At the first time peculiarities of the main characteristics of services in the context of higher education services and ways to overcome them are presented schematically. Проаналізовано освітню послугу як об’єкт здійснення маркетингу. Подано визначення освітньої послуги з погляду задоволення нею особистісних, колективних та суспільних потреб. Охарактеризовано головні особливості послуг вищої освіти в чотиривимірній системі. Вперше схематично відображено особливості трактування головних характеристик послуг у контексті послуг вищої освіти та шляхи їх подолання.