Проблеми економіки та управління. – 2006. – №554

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/35897

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу, аспірантів та співробітників Інституту економіки і менеджменту Національного університету “Львівська політехніка”, а також вчених і викладачів інших наукових і навчальних закладів України. Подано матеріали, в яких розглянуто питання, пов’язані з інвестиційною привабливістю окремих галузей і підприємств, розв’язанням актуальних задач впливу на ефективність господарювання інноваційних процесів, удосконаленням методів аналітичної оцінки діяльності підприємств. Серед проблем управління чільне місце займають публікації, в яких висвітлено проблеми вдосконалення системи управління за допомогою застосування сучасних інформаційних технологій, інструментарію фінансового менеджменту у формуванні інноваційного потенціалу підприємств, особливості стратегічного управління, маркетингової діяльності, формування та використання кадрового потенціалу в сучасних умовах господарювання. Всі подані матеріали знайдуть зацікавленого читача, вони будуть корисними не тільки науковим працівникам і викладачам ВНЗ, а й практичним працівникам різних галузей національного господарства і слухачам системи підвищення кваліфікації..

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2006. – № 554 : Проблеми економіки та управління / відповідальний редактор Й. М. Петрович. – 324 с. : іл..

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетинговий потенціал в системі менеджменту вітчизняних підприємств
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Петрович, Й. М.; Дубодєлова, А. В.
    Проаналізовано еволюцію маркетингу в зарубіжних компаніях і виявлено сучасні тенденції його розвитку та окреслено пріоритетні напрями адаптації іноземного досвіду на вітчизняних підприємствах. Оцінено практику застосування мікс-маркетингу і виконано дослідження змін, що відбуваються в маркетинговому середовищі вітчизняних підприємств. The evolution of marketing in the foreign companies is analysed, the modern lines of its development are revealed and the priority directions of adaptation of foreign experience at the domestic enterprises are allocated. The practice of application of marketing - mics is appreciated and the research of changes is executed which occur in marketing environment of the domestic enterprises.
  • Thumbnail Image
    Item
    Інструментарій фінансового менеджменту у формуванні інноваційного потенціалу підприємств
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Петрович, Й. М.; Мороз, Л. І.
    Розглянуто сутність та зміст основних моделей і критеріїв управління фінансами, що прийняті у світовій практиці, з можливістю їх використання українськими підприємствами щодо формування інноваційного потенціалу. Також проведено аналіз основних показників, що характеризують фінансову стійкість підприємств та можливість втратити або відновити їх платоспроможність протягом визначеного періоду часу. The essence and the contents of the basic models and criteria of the finance management, what are accepted in world practice, are considered with an opportunity of their use by the Ukrainian enterprises concerning formation of the innovational potential. The analysis of the basic parameters which characterize financial stability of the enterprises and opportunity to lose or to restore them solvency during the certain time period also is carried.
  • Thumbnail Image
    Item
    Концептуальні засади удосконалення відносин у сфері житлово-комунального обслуговування населення
    (Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Петрович, Й. М.; Процак, К. В.
    Проаналізовано стан законодавства і нормативно-методичного забезпечення взаємодії сторін у житлово-комунальному обслуговуванні населення в Україні. Запропоновано підходи до вдосконалення методичних питань широкого застосування норм як основи угод про взаємодію споживачів та надавачів житлово-комунальних послуг, зокрема із застосуванням принципу максимізації вартості. The condition of the legislation and normative-methodical maintenance of interaction of the parties in housing-public service of the population in Ukraine is analyzed. The approaches to improvement of methodical questions of wide application of norms as bases of the agreements about interaction of the consumers and of suppliers of housing-municipal services, including with application of a principle increases of cost are offered.