Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2013. – №1

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24087

Науково-методичний журнал

Науково-методичний журнал із проблем теорії, методики і практики професійної освіти адресовано науковцям, студентам, викладачам професійно-технічних і вищих навчальних закладів, аспірантам, докторантам, усім, хто цікавиться проблемами педагогіки і психології професійної освіти.

Педагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журнал / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Львівський науково-практичний центр професійно-технічної освіти НАПН України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – № 1. – 243 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Розвиток конкурентоздатності викладача вищої школи
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Чуба, Олеся
    В статье раскрыта суть и доказана необходимость формирования конкурентоспособности преподавателя высшей школы. Определены критерии и показаны возможные пути оптимизации этого процесса. The article develops the essence and the necessity of higher school teacher’s competitiveness formation. The author determines the criteria and proposes the possible ways of this process optimization.
  • Thumbnail Image
    Item
    Моделювання інтеграції знань у підготовці молодших медичних сестер у професійно-технічних навчальних закладах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Джулай, Лариса
    В статье рассматривается практические аспекты реализации интеграции знаний преподавателями ПТУЗ. Визуальное представление в модели механизмов и приемов интегрирования позволяет более широко использовать интеграцию знаний при подготовке будущих младших медицинских сестер с ухода за больными. The article considers practical aspects of realization of knowledge integration by the teachers of vocational schools. Visual presentation in the model of mechanisms and methods of integration allows extending the use of knowledge integration in the process of future assistant nurses’ training.
  • Thumbnail Image
    Item
    Педагог і його полікультурна освіта
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Васянович, Григорій
    В статье анализируется сущность понятия “поликультурное образование педагога”. Обосновывается положение, согласно которого поликультурное образование базируется на основе взаимодействия и взаимообогащения, диалога культур. Характеризуются объективные и субъективные причины, которые препятствуют педагогу приобретать знания на уровне как этничности, так и поликультурности. The article analyses the essence of the notion of “polycultural education of a teacher”. The concept according to which polycultural education is based on the principles of interaction, mutual enrichment, and dialogue of cultures is under consideration. The author characterizes objective and subjective reasons for preventing a teacher from obtaining knowledge on the both levels of ethnicity and polyculture.