Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2013. – №1

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24087

Науково-методичний журнал

Науково-методичний журнал із проблем теорії, методики і практики професійної освіти адресовано науковцям, студентам, викладачам професійно-технічних і вищих навчальних закладів, аспірантам, докторантам, усім, хто цікавиться проблемами педагогіки і психології професійної освіти.

Педагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журнал / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Львівський науково-практичний центр професійно-технічної освіти НАПН України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – № 1. – 243 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Професійна культура документознавця: сутність феномена
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Попчук, Олена
    В статье на основании анализа содержания трактовок сущности феномена культуры, содержание профессиональной деятельности специалиста в сфере документоведения обосновано сущность феномена “профессиональная культура документоведа”. The article grounds the essence of the phenomenon of “professional culture of a documentation expert” on the basis of the analysis of interpretations of the essence of a phenomenon culture and contents of professional activity of a specialist in the field of documentation.
  • Thumbnail Image
    Item
    Педагог і його полікультурна освіта
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Васянович, Григорій
    В статье анализируется сущность понятия “поликультурное образование педагога”. Обосновывается положение, согласно которого поликультурное образование базируется на основе взаимодействия и взаимообогащения, диалога культур. Характеризуются объективные и субъективные причины, которые препятствуют педагогу приобретать знания на уровне как этничности, так и поликультурности. The article analyses the essence of the notion of “polycultural education of a teacher”. The concept according to which polycultural education is based on the principles of interaction, mutual enrichment, and dialogue of cultures is under consideration. The author characterizes objective and subjective reasons for preventing a teacher from obtaining knowledge on the both levels of ethnicity and polyculture.