Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2013. – №1

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/24087

Науково-методичний журнал

Науково-методичний журнал із проблем теорії, методики і практики професійної освіти адресовано науковцям, студентам, викладачам професійно-технічних і вищих навчальних закладів, аспірантам, докторантам, усім, хто цікавиться проблемами педагогіки і психології професійної освіти.

Педагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журнал / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Львівський науково-практичний центр професійно-технічної освіти НАПН України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – № 1. – 243 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Професійна підготовка рятувальників у Львівському державному університеті безпеки життєдіяльності (середина ХХ – початок ХХІ ст.)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Іванів, Ольга
    Изложены результаты анализа организации подготовки спасателей во Львове на разных этапах становления ведомственного учебного заведения. Выделены главные отличия этапов становления ведомственного учебного заведения. Установлено, что процесс развития образовательных стандартов в системе Болонского процесса не обошел и учреждений, осуществляющих подготовку спасателей. The author states the results of the rescuers training organization in Lviv at different stages of departmental education institution establishment. The article highlights the major differences between the stages of departmental education institution establishment. It is determined that the process of the development of educational standards in the Bologna process have not omitted the institutions that train rescuers.
  • Thumbnail Image
    Item
    Педагог і його полікультурна освіта
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Васянович, Григорій
    В статье анализируется сущность понятия “поликультурное образование педагога”. Обосновывается положение, согласно которого поликультурное образование базируется на основе взаимодействия и взаимообогащения, диалога культур. Характеризуются объективные и субъективные причины, которые препятствуют педагогу приобретать знания на уровне как этничности, так и поликультурности. The article analyses the essence of the notion of “polycultural education of a teacher”. The concept according to which polycultural education is based on the principles of interaction, mutual enrichment, and dialogue of cultures is under consideration. The author characterizes objective and subjective reasons for preventing a teacher from obtaining knowledge on the both levels of ethnicity and polyculture.