Управління в освіті. – 2011 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/28785

Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції

У збірнику подано матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції “Управління в освіті”. Для науковців, менеджерів освіти.

Управління в освіті : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, 14–16 квітня 2011 року / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, Головне управління освіти і науки Львівської облдержадміністрації, Національний університет "Львівська політехніка", Українська інженерно-педагогічна академія, Закарпатський державний університет, Європейський університет (Львівська філія), Дослідницький Центр Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України (при Національному університеті “Львівська політехніка”), Люблінський Католицький університет (м. Люблін, Республіка Польща), Дослідницький Центр проблем якості підготовки спеціалістів МІСіС (м. Москва, Російська Федерація). – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2011. – 376 с. – Бібліографія в кінці статей.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Інноваційні процеси в системі освіти
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Атамась, Геннадій Олексійович; Томська, Лідія Засимівна
    Розглянуто питання введення інновацій у сучасну систему освіти, необхідність здійснення почергових кроків реалізації інноваційних програм. А також висвітлено основні аспекти інновацій в педагогічній діяльності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Управлінські рішення щодо проблеми забезпечення місцями у дошкільних навчальних закладах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Атамась, Геннадій Олексійович; Баранчук, Зоряна Ростиславівна; Харитонцева, Олена Олександрівна
    Розглядається проблема переповнення груп в дошкільних навчальних закладах на сучасному етапі розвитку суспільства України. Висвітлені причини виникнення даної проблеми в Тернополі, Харкові, Ужгороді, Кам'янець-Подільському та у Львівській області. В тезах запропоновані певні шляхи вирішення проблеми для керівників районних відділів освіти вищезгаданих регіонів.