Теорія і практика будівництва. – 2017. – №877

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/44129

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результати закінчених науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу Національного університету “Львівська політехніка”, українських та зарубіжних науковців.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Теорія і практика будівництва : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – № 877 – 292 с. : іл.

Вісник національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Теорія і практика будівництва

Зміст


1
3
5
13
18
25
33
38
48
53
59
66
78
88
94
100
109
121
126
131
137
144
151
160
166
179
186
191
199
212
218
225
231
235
241
247
251
256
261
266
273
279
284
288
290
292

Content


1
3
5
13
18
25
33
38
48
53
59
66
78
88
94
100
109
121
126
131
137
144
151
160
166
179
186
191
199
212
218
225
231
235
241
247
251
256
261
266
273
279
284
288
290
292

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Експлуатаційний стан, реконструкція та результати випробувань реконструйованого автодорожнього шляхопроводу
    (Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Горбачевська, А. А.; Кваша, В. Г.; Horbachevska, A.; Kvasha, V.; Національний університет “Львівська політехніка”, ГНДЛ-88; Lviv Polytechnic National University, GNDL-88
    Мости малих і середніх прольотів будівництва 50–60-років минулого сторіччя з прольотними будовами із збірних залізобетонних балок за типовим проектом ТП вип. 56 зараз не відповідають сучасним експлуатаційним вимогам і потребують реконструкції з доведенням їхніх технічних показників до вимог чинних норм проектування нових мостів. У нашій статті описано конструкцію і технічний стан збудованого в 60-х роках минулого сторіччя моста з прольотними будовами за ТП вип. 56 та конструктивні рішення його реконструкції з розширенням прольотної будови розробленою в ГНДЛ-88 Нац. ун-ту “Львівська політехніка” конструкцією збірно-монолітної накладної плити з одночасним підсиленням балок зміною їх статичної схеми з вільнообпертої на защемлену на опорах. Статичні випробування прольотної будови після реконструкції підтвердили ефективність прийнятих конструктивних рішень та достатню вантажопідйомність реконструйованого моста для сприйняття нормованих тимчасових навантажень А15 і НК-100.