Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – 2019. – № 910

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/46875

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

Опубліковано результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу Інституту інженерної механіки та транспорту Національного університету «Львівська політехніка» та інших авторів. Розглянуто питання динаміки та міцності елементів машин, приладів і транспортних засобів, а також створення й розрахунку перспективного технологічного устаткування. Для наукових та інженерно-технічних працівників відповідних галузей промисловості.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. – № 910. – 132 с. : іл.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів

Зміст


1
3
10
18
26
31
42
49
59
63
68
74
79
84
89
94
98
107
114
122
125
130

Content


1
3
10
18
26
31
42
49
59
63
68
74
79
84
89
94
98
107
114
122
125
130

Browse

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Item
    До визначення затримок автобусів на маршрутах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Форнальчик, Є. Ю.; Кузьо, І. В.; Гілевич, В. В.; Fornalchyk, Ye.; Kuzio, I.; Hilevych, V.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Аналізом розподілу тривалості рейсів автобусів на міських маршрутах встановлено відхилення від графіків руху, вказаних у паспортах маршрутів. Запропоновано затримки на маршрутах (на прикладі проїзду регульованих перехресть) визначати, на відміну від загальноприйнятих підходів, окремо для міжпікових та пікових періодів їх роботи, що дасть змогу адекватніше розробляти графіки руху.
  • Thumbnail Image
    Item
    Forecasting of the traffic intervals between vehicles using software R
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Ковалишин, В. В.; Kovalyshyn, V.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Спрогнозовано часові ряди інтервалів руху між транспортними засобами на головній вулиці за різних умов руху протягом одного тижня і визначено інтервали між транспортними засобами на майбутнє із застосуванням сучасного програмного продукту R.
  • Thumbnail Image
    Item
    Математична формалізація функції тяжіння працівників містоутворювальних підприємств у проектах транспортних систем міст
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Давідіч, Ю. О.; Чумаченко, І. В.; Галкін, А. С.; Давідіч, Н. В.; Куш, Є. І.; Davidich, Yu.; Chumachenko, I.; Halkin, A.; Davidich, N.; Kush, Ye.; Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова
    Розглянуто питання управління транспортними та пасажирськими потоками в проектах транспортних систем міст. Обґрунтовано чинники, які впливають на імовірність вибору мешканцями міст районів призначення під час трудових пересувань. Наведено математичну формалізацію функції тяжіння працівників містоутворювальних підприємств міст.
  • Thumbnail Image
    Item
    Доцільність використання виділеної смуги руху для міських автобусних маршрутів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Вакуленко, К. Є.; Лежнева, О. І.; Соколова, Н. А.; Vakulenko, K.; Sokolova, N.; Lezhneva, O.; Харківський національний університет міського господарства імені О. М. Бекетова; Харківський національний автомобільно-дорожній університет
    Розглянуто доцільність та можливість виділення окремої смуги руху для автобусних маршрутів міського пасажирського транспорту та впровадження комбінованого режиму руху, з метою підвищення попиту на транспортні послуги з урахуванням інтересів транспортних підприємств та потреб пасажирів, надійності й безпеки транспортного обслуговування.
  • Thumbnail Image
    Item
    Оцінка рівня викидів СО2 автомобілями на магістральних вулицях міста Львова
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Бойків, М. В.; Аліксійчук, Л. С.; Bojkiv, M.; Aliksiichuk, L.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Досліджено рівень викидів CO2 автомобілями на магістральних вулицях міста Львова залежно від розташування досліджуваної ділянки вулично-дорожньої мережі та інтенсивності руху на ній. Встановлено, що під час руху в транспортному потоці на підходах до перехресть, де спостерігаються черги автомобілів, рівень загазованості зростає і перевищує граничнодопустиму норму.