Логістика. – 2017. – №863

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/41172

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та працівників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлено сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптацію до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовано методи маркетингового та логістичного управління, розглянуто механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – № 863. – 304 с. : іл.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика

Зміст


1
3
12
17
25
34
42
51
57
63
68
77
82
88
94
101
110
119
124
134
143
150
159
168
178
185
192
204
213
233
245
259
267
273
279
285
295
300

Content


1
3
12
17
25
34
42
51
57
63
68
77
82
88
94
101
110
119
124
134
143
150
159
168
178
185
192
204
213
233
245
259
267
273
279
285
295
300

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Marketing the investment potential of the city. Case of Lublin, Poland
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Раганович, К.; Склодовська, М.; Raganowicz, K.; Sklodowska, M.; Університет ім. Кюрі-Склодовської (Республіка Польща, Люблін); Curie University
    Сьогодні в усьому світі міста конкурують, щоб залучити інвесторів. Ці заходи є об’єктом міського маркетингу та, особливо, інвестиційного маркетингу. Існує необхід- ність підвести підсумки інвестиційної маркетингової діяльності міста в перспективі теорії міського маркетингу. Маркетингова діяльність Любліна є прикладом ефектив- ного і добре спланованого інвестиційного маркетингу. Він оснований на стратегії розвитку, корпоративної ідентичності і поєднує в собі оффлайн- і онлайн-маркетингові інструменти.