Логістика. – 2017. – №863

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/41172

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та працівників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлено сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптацію до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовано методи маркетингового та логістичного управління, розглянуто механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – № 863. – 304 с. : іл.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика

Зміст


1
3
12
17
25
34
42
51
57
63
68
77
82
88
94
101
110
119
124
134
143
150
159
168
178
185
192
204
213
233
245
259
267
273
279
285
295
300

Content


1
3
12
17
25
34
42
51
57
63
68
77
82
88
94
101
110
119
124
134
143
150
159
168
178
185
192
204
213
233
245
259
267
273
279
285
295
300

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Створення цінності для клієнта
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Стець, О. М.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Обґрунтовано основні цінності, які підприємство може запропонувати для клієнта: новизну, виробництво, виготовлення під замовлення, “робити свою роботу”, дизайн, бренд (статус), ціну, зменшення витрат, зниження ризиків, доступність, зручність (засто- сування), креативність, індивідуальність. Детально розкрито їхню суть. Досліджено ієрархію цінності молокопродукції для споживача. Виявлено, що цінність для клієнта є суб’єктивним, оцінним показником, залежить від порівняльної важливості потреби, для задоволенню якої слугує продукт, від ступеня задоволення духовної потреби продуктом.