Логістика. – 2017. – №863

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/41172

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та працівників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлено сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптацію до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовано методи маркетингового та логістичного управління, розглянуто механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – № 863. – 304 с. : іл.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика

Зміст


1
3
12
17
25
34
42
51
57
63
68
77
82
88
94
101
110
119
124
134
143
150
159
168
178
185
192
204
213
233
245
259
267
273
279
285
295
300

Content


1
3
12
17
25
34
42
51
57
63
68
77
82
88
94
101
110
119
124
134
143
150
159
168
178
185
192
204
213
233
245
259
267
273
279
285
295
300

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Взаємодія е-логістики та маркетингових комунікацій високотехнологічних підприємств у площині дистрибуції цінностей до споживачів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Касян, С. Я.; Kasian, S. Y.; Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара; Oles Honchar Dnipro National University
    Поглиблено аналізування взаємодії е-логістики та маркетингових комунікацій високотехнологічних підприємств у площині дистрибуції цінностей. Описано взаємодію корпоративних стратегій з прогресивним функціонуванням логістичних систем. Встановлено сутність логістики переміщень ресурсних потоків у контексті безпечного вектора взаємодії з довкіллям. Висвітлено споживання у площині організації комунікації агентів у соціокультурному середовищі, типологію логістичних послуг, географію логістики дистрибуції автомобілів. Удосконалено механізм маркетингового комунікаційного роз’яснення доцільності заощадження ресурсів, екологічно безпечного логістичного постачання і розподілу в Україні.