Логістика. – 2017. – №863

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/41172

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та працівників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлено сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптацію до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовано методи маркетингового та логістичного управління, розглянуто механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – № 863. – 304 с. : іл.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика

Зміст


1
3
12
17
25
34
42
51
57
63
68
77
82
88
94
101
110
119
124
134
143
150
159
168
178
185
192
204
213
233
245
259
267
273
279
285
295
300

Content


1
3
12
17
25
34
42
51
57
63
68
77
82
88
94
101
110
119
124
134
143
150
159
168
178
185
192
204
213
233
245
259
267
273
279
285
295
300

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Economic, environmental, marketing and logistic effects of intellectual capital resulting from the implementation of green supply chains
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Мариняк, А.; Maryniak, A.; Познанський університет економіки і бізнесу (Республіка Польща); Poznań unaversity of economics and business
    Метою поданого теоретико-пізнавального і аналітичного дослідження є побудова дослідницької моделі для оцінювання кореляції між інтелектуальним капіталом, що бере участь в управлінні ланцюжком поставок і результатами, отриманими у результаті реалізації “зелених” заходів у ланцюзі поставок. У результаті проведених досліджень ми спостерігали зокрема, що вищий рівень людського капіталу пов’язаний з більшою економічною ефективністю. Запропоновано деякі нові напрямки наукових досліджень, що грунтуються на “Ресурсному підході” та “Теорії зацікавлених сторін”.
  • Thumbnail Image
    Item
    Формування ланцюга поставок на основі ідентифікації споживчих потреб
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Якимишин, Лілія Ярославівна; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
    Ідентифіковано найбільш суттєві потреби споживачів товарів повсякденного попиту, які має задовольняти конкретний ланцюг. Проаналізовано особливості товарів повсякденного попиту, що дало змогу ідентифікувати їх типовий перелік з погляду вітчизняного споживача. Виокремлено дві великі групи товарів повсякденного попиту, які покладено в основу досліджуваного ланцюга поставок: продукти харчування і напої; нехарчові продукти. Виявлено найбільш суттєві характеристики товарів повсякденного попиту з позиції виробника, ринку та інших його учасників. Встановлено наявність серйозних бар’єрів в Україні розвитку ланцюгів поставок, що є стимулом для перегляду підприємствами своїх бізнес-процесів і пошуку шляхів підвищення їх ефективності.
  • Thumbnail Image
    Item
    Структурування ланцюга поставок у контексті ідентифікації джерел формування емерджентних властивостей
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Фалович, Володимир Андрійович; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
    Проаналізовано управління ланцюгами поставок у структурі логістичних послуг вітчизняних підприємств й ідентифіковано базові характеристики сучасного ланцюга поставок. Встановлено, що глобалізація й інтернаціоналізація, зростаюча конкуренція і орієнтація на кінцевого споживача, розвиток інформаційно-комунікаційних технологій та електронної комерції окреслили значний потенціал розвитку ланцюгів поставок. Встановлено існування різних форм взаємовідносин між постачальниками та клієнтами, зміни бізнес-процесів, що зумовлені впровадженням у функціонування ланцюга поставок сучасних інформаційних технологій. Оцінено його структуру у контексті ідентифікації джерел формування емерджентних властивостей.