Логістика. – 2017. – №863

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/41172

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та працівників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлено сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптацію до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовано методи маркетингового та логістичного управління, розглянуто механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – № 863. – 304 с. : іл.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика

Зміст


1
3
12
17
25
34
42
51
57
63
68
77
82
88
94
101
110
119
124
134
143
150
159
168
178
185
192
204
213
233
245
259
267
273
279
285
295
300

Content


1
3
12
17
25
34
42
51
57
63
68
77
82
88
94
101
110
119
124
134
143
150
159
168
178
185
192
204
213
233
245
259
267
273
279
285
295
300

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Системи матеріального забезпечення діяльності автосервісного підприємства вантажних автомобілів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Юськів, В. М.; Сороківський, О. І.; Національний університет “Львівська політехніка”, ТзОВ “Аверс”
    Розглянуто особливості системи матеріально-технічного забезпечення автомобільного сервісу з погляду маркетингу та визначено вплив сучасних обставин, які впливають на формування середовища та вибір логістичної концепсії постачання. Вона полягає в необхідності поєднання задоволення попиту на послуги автосервісу з матеріально-технічним забезпеченням виробництва самого підприємства. Важлива роль у реалізації логістичного підходу відводиться керуванню запасами постачання: інформаційно-аналітичному забезпеченню, їх стабільності та кількості, контролю, нормуванню і регулюванню номенклатури.
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження маркетингових каналів розподілу на ринку систем протипожежного захисту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Савченко, Ю. Т.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Важливе стратегічне рішення приймають підприємства-виробники інвестиційних товарів при виборі структури маркетингових каналів розподілу. Обрані форми збуту і взаємозв’язок між усіма учасниками збутової мережі мають задовольняти потреби цільових споживачів та відповідати цілям маркетингової стратегії підприємства. Виявлено основні характерні риси ринку технічних засобів безпеки. Проаналізовано показники збуту підприємств-виробників у ланцюгу створення систем протипожежного захисту. Досліджено зв’язок між учасниками каналів розподілу і подано рекомендації щодо вдосконалення співпраці в каналах розподілу систем протипожежного захисту.
  • Thumbnail Image
    Item
    Напрями реалізації концепції екологічного маркетингу в умовах соціалізації економіки
    (Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Косар, Н. С.; Гап’як, Т. М.; Федунь, М. Р.; Національний університет “Львівська політехніка”
    Визначено передумови розвитку концепції екологічного маркетингу в Україні. Встановлено, що її розвиток повністю узгоджується з концепцією маркетингу цінності, у якій основний акцент робиться на орієнтацію на людину та її бажання. Детально проаналізовано такі напрями реалізації концепції екологічного маркетингу, як зменшення викидів у довкілля, розвиток нетрадиційної енергетики, збирання та переробка сміття, екологічно чиста продукція і упаковка, сільський зелений туризм на підставі вивчення зарубіжного та вітчизняного досвіду. Подано пропозиції стосовно активізації просування екологічних продуктів в Україні через об’єднання зусиль суб’єктів господарювання та регіональних органів влади та управління.