Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2010 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6800

Матеріали 2-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі»

Збірник містить матеріали науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 2-ої Науково-практичної конференції, 23–25 листопада 2010 року, Львів / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – 188 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Автоматизація процесу квантування лекційного матеріалу в адаптивних системах дистанційного навчання
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Федорук, Павло; Дутчак, Марія
    The partially automated system of quantum is offered, which let us divide educational material into quanta, between which syntax, content and quality relationships are established. The set ties are used for dynamic presentation of knowledge. Запропоновано автоматизовану систему квантування, яка дозволяє здійснити поділ навчального матеріалу на кванти, між якими встановлюються синтаксичні, змістові та якісні зв'язки. Встановлені зв'язки використовуються для динамічного подання знань.
  • Thumbnail Image
    Item
    Модель процесу навчання в адаптивній системі дистанційного навчання та контролю знань «EDUPRO»
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Федорук, Павло; Масловський, Сергій
    Розглядається адаптивна модель інтерактивного навчання, що дозволяє замінити класичну модель навчання «Вчитель - студент» на більш сучасну і продуктивну «Система - студент». Пропонується опис основних можливостей і функцій автоматизованої системи навчання.We consider the model of adaptive interactive learning that enables you to replace the classical model of education "teacher - student" to a more modern and productive "system - student. A description of the basic features and functions of the automated training system.