Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2010 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/6800

Матеріали 2-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі»

Збірник містить матеріали науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки інтерактивних засобів навчання у Віртуальному навчальному середовищі Львівської політехніки. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 2-ої Науково-практичної конференції, 23–25 листопада 2010 року, Львів / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка" ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2010. – 188 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Современные информационные технологии при подготовке конкурентоспособных специалистов
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Калиненко, Н. А.
    The main purpose of higher education is to prepare a competitive specialists and creating the conditions for the development of personality, ready to live and work in modern society.Opportunities for communication - one of the greatest strengths of Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment). The system supports the exchange of files of any format - as between teacher and student and among students themselves. Nowadays with the development of the Internet - technologies are increasingly applied in practice through online learning webinars (web seminars). New opportunities for virtual collaboration gives Google Groups. Virtual collaboration is a tool for enterprise knowledge management. Основною метою системи вищої освіти є підготовка конкурентоспроможних фахівців та створення умов для розвитку особистості, готової жити і працювати в сучасному суспільстві широкі можливості для комунікації - одна з найсильніших сторін Moodle (Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment). Система підтримує обмін файлами будь-яких форматів - як між викладачем і студентом, так і між самими студентами. У наш час з розвитком Інтернет - технологій, все частіше на практиці застосовується інтерактивне навчання за допомогою вебінарів (веб-семінарів).Нові можливості для віртуального співпраці надає Google Groups. Віртуальне співпраця є інструментом управління корпоративними знаннями.
  • Thumbnail Image
    Item
    CLAROLINE LMS - платформа дистанційної освіти
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Бойко, О. В.; Коцаренко, М. В.
    Розглянуто особливості платформи для електронного навчання (e-Learning) Claroline, яка дозволяє викладачам створювати ефективні онлайн-курси та керувати процесом навчання і спільними діями через веб-доступ, і можливості її адаптації до навчального процесу у вищій школі України. The features of the e-learning platform Claroline, allowing teachers to build effective online courses and to manage learning processes as well as collaborative activities on the web, and the opportunities of its adapting to a curriculum in a higher school of Ukraine are under consideration.
  • Thumbnail Image
    Item
    Организация дистанционного образования в высшей школе
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Носенко, Е. А.
    У статті описаний процес впровадження дистанційного навчання в систему сучасного українського освіти вищими навчальними закладами. Наводиться характеристика дистанційної освіти, переваги й недоліки дистанційного навчання. Описується програмне забезпечення для дистанційної освіти. The article describes how to implement distance learning in modern Ukrainian education universities. A characteristic of distance education, the advantages and disadvantages of distance learning. Describes the software for distance education.