Economics, Entrepreneurship, Management. – 2022. – Vol. 9, No. 2

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/61463

Науковий журнал

Economics, Entrepreneurship, Management / Lviv Polytechnic National University ; editor-in-chief O. Kuzmin. – Lviv : Lviv Polytechnic National University, 2022. – Volume 9, number 2. – 55 p. : il.

Економіка, підприємництво, менеджмент

Зміст


1
7
19
30
44
53

Content (Vol. 9, No 2)


1
7
19
30
44
53

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Reservation systems as a tool of tourist services marketing
    (Видавництво Львівської політехніки, 2022-02-28) Миськів, Галина Василівна; Нич-Войтан, Сильвія; Myskiv, Galina; Nycz-Wojtan, Sylwia; Національний університет «Львівська політехніка»; Lviv Polytechnic National University; SunGroup Sp.z o.o
    Дослідження сучасних систем бронювання проведене для визначення їх ролі в індустрії туризму та для покращення розуміння засад маркетингової діяльності підприємств туристичної сфери. Стаття має на меті проаналізувати функціонування сучасних систем бронювання на ринку туристичних послуг, структурувати існуючі системи бронювання за рівнями функціонування та за каналами розподілу туристичного продукту. Основними методами наукового дослідження стали: хронологічний, системного дослідження, логічного аналізу, статистичний та структурного аналізу, які дали змогу у логічній послідовності, системно та структуровано дослідити сучасні системи бронювання та визначити їх ієрархію. Результатом дослідження стало обґрунтування та побудова ієрархії зв’язків на світовому ринку систем бронювання туристичних послуг, на основі масштабу охоплення туристичної сфери та каналів розподілу туристичних послуг. Загалом виділено 5 рівнів систем бронювання туристичних послуг у світі, найвищим з яких є глобальний, а найнижчий – це рівень колл-центрів постачальників туристичнох послуг. Автори дійшли висновку, що сучасні системи бронювання є інструментом маркетингу туристичних компаній, які сприяють розподілу і просуванню туристичних послуг.