Reservation systems as a tool of tourist services marketing

Abstract

Дослідження сучасних систем бронювання проведене для визначення їх ролі в індустрії туризму та для покращення розуміння засад маркетингової діяльності підприємств туристичної сфери. Стаття має на меті проаналізувати функціонування сучасних систем бронювання на ринку туристичних послуг, структурувати існуючі системи бронювання за рівнями функціонування та за каналами розподілу туристичного продукту. Основними методами наукового дослідження стали: хронологічний, системного дослідження, логічного аналізу, статистичний та структурного аналізу, які дали змогу у логічній послідовності, системно та структуровано дослідити сучасні системи бронювання та визначити їх ієрархію. Результатом дослідження стало обґрунтування та побудова ієрархії зв’язків на світовому ринку систем бронювання туристичних послуг, на основі масштабу охоплення туристичної сфери та каналів розподілу туристичних послуг. Загалом виділено 5 рівнів систем бронювання туристичних послуг у світі, найвищим з яких є глобальний, а найнижчий – це рівень колл-центрів постачальників туристичнох послуг. Автори дійшли висновку, що сучасні системи бронювання є інструментом маркетингу туристичних компаній, які сприяють розподілу і просуванню туристичних послуг.
The study of modern reservation systems was conducted to determine their role in the tourism industry and to improve understanding of the basics of marketing activities of tourism enterprises. The article aims to analyze the functioning of modern reservation systems in the market of tourist services, to structure the existing reservation systems according to the operation levels and according to the distribution channels of the tourist product. The main methods of scientific research were: chronological, systematic research, logical analysis, statistical and structural analysis, which made it possible to logically and systematically investigate the modern reservation systems of and determine their hierarchy. The result of the study was the substantiation and construction of a hierarchy of connections in the world market of tourist service reservation systems, based on the scale of coverage of the tourism sector and the distribution channels of tourist services. In total, there are 5 levels of travel reservation systems in the world. The authors came to the conclusion that modern reservation systems are a marketing tool for travel companies that contribute to the distribution and promotion of travel services.

Description

Keywords

системи розподілу, онлайн туристичні агенції, туристичні послуги, канали розподілу, рейтинги, global distribution systems, online travel agencies, travel services, distribution channels, ratings

Citation

Myskiv G. Reservation systems as a tool of tourist services marketing / Myskiv Galina, Nycz-Wojtan Sylwia // Economics, Entrepreneurship, Management. — Lviv : Lviv Politechnic Publishing House, 2022. — Vol 9. — No 2. — P. 7–18.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By