Психологічні виміри культури, економіки, управління. – 2016. – №8
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42010
Науковий журнал
Психологічні виміри культури, економіки, управління = Psychological dimensions of culture, economics, management : науковий журнал / Західний науковий центр НАН України та МОН України, Громадська організація "Львівський аналітичний дім"; [відповідальний редактор О. М. Лозинський]. – Львів : Ліга-Прес. – 2016. – Вип. 8. – 100 с.
Browse
Item Боротьба за лідерство у сім’ї: матріархат проти патріархату на прикладі української сім’ї(Ліга-Прес, 2016) Рогів, Катерина; Національний університет “Львівська політехніка”Розкрито питання домінуючої ролі чоловіка та жінки у сім’ї, переваги та недоліки таких явищ, як патріархат та матріархат у життєвих процесах сучасної сім’ї, які на даному етапі розвитку і функціонування суспільства є актуальними та проблематичними.Item Конфлікти в сім’ї: особливості та специфіка(Ліга-Прес, 2016) Квас, Роксолана; Національний університет “Львівська політехніка”Розкрито поняття подружнього конфлікту, проблема якого є дуже актуальною на даний час, а також його особливості та специфіка.Item Креативність і лідерство як визначальні здібності підлітків(Ліга-Прес, 2016) Садова, Софія; Національний університет “Львівська політехніка”Розкрито взаємозв’язок креативних і лідерських здібностей у підлітків для їх подальшого життєвого розвитку.Item Кінематограф як об’єкт психологічного дослідження(Ліга-Прес, 2016) Лозинський, Олег; Кожушко-Лозинська, Ірина; Національний університет “Львівська політехніка”; Львівський державний університет внутрішніх справРозкрито психологічні аспекти кінематографічної творчості. Проаналізовано значення кінематографу та кіноіндустрії в розвитку культури в сучасних умовах. Підсумовано особливості впливу на глядача різноманітних кіножанрів. Розкрито психологічні аспекти створення кіносценарію.Item Лідерство та керівництво у структурі психології соціальних груп(Ліга-Прес, 2016) Скірка, Ірина; Національний університет “Львівська політехніка”Розкрито питання про лідерство та керівництво у соціальних групах.Item Патологічна брехливість(Ліга-Прес, 2016) Яворська, Наталія; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто особливості та ознаки патологічної брехливості у різному віці, а також проаналізовано різницю між брехнею та дитячою фантазією.Item Поведінкова економіка: сутність та підходи до визначення(Ліга-Прес, 2016) Чернобай, Ліліана; Широн, Юлія; Національний університет “Львівська політехніка”Наведено результати дослідження поняття поведінкової економіки низкою вітчизняних та зарубіжних науковців. Проведено структурування підходів авторів та виділено основні області наукового пізнання поведінкової економіки відповідно за психологічним та економічним підходами. Проведені дослідження дозволили розвинути понятійний апарат поведінкової економіки та систематизувати за основними підходами.Item Правильна побудова стосунків між батьками і дітьми(Ліга-Прес, 2016) Паздерська, Руслана; Національний університет “Львівська політехніка”Досліджуються основні проблеми сімейного виховання, потенціал сім’ї та його вплив, важливість та роль спілкування, між батьками та дітьми. Пропонуються поради, щодо формування гармонійних стосунків в сім’ї.Item Проблема статі в управлінні(Ліга-Прес, 2016) Олександра, Посуховська; Національний університет “Львівська політехніка”Розкрито питання про гендерний аспект управління який на даному етапі розвитку і функціонування суспільства є важливим, актуальним і проблематичним.Item Психологічні характеристики стилів управління у сфері освіти(Ліга-Прес, 2016) Закалик, Галина; Гливанська, Оксана; Національний університет “Львівська політехніка”; Львівський інститут ПрАТ «ВНЗ «Міжрегіональна Академія управління персоналом»Item Психологія впливу реклами на купівельне рішення покупців(Ліга-Прес, 2016) Зінченко, Дарія; Національний університет “Львівська політехніка”Торгівля в умовах сьогодення отримує рух завдяки рекламі, саме реклама допомагає у пошуках потрібної інформації про те, де можна дізнатися про нові товари і послуги, як краще зорієнтуватися в морі виробництва і споживання. Реклама не лише інформує, вона є також могутнім засобом впливу і маніпуляції людиною. Реклама здатна змінювати світогляд і поведінку людей. Саме тому науковці нині так ретельно вивчають це явище: одні – щоб захистити людину від її негативного впливу, інші, навпаки, щоб навчитися якомога краще керувати нею.Item Психологія студентських академічних груп(Ліга-Прес, 2016) Скульська, Ірина; Національний університет “Львівська політехніка”Розглядаються психологічні особливості студентської групи, а також її структура. Проаналізовано міжособистісні стосунки в студентській групі, а також лідерство і керівництво в студентській академічній групі.Item Соціально-психологічний клімат у студентському колективі(Ліга-Прес, 2016) Гордійчук, Оксана; Національний університет “Львівська політехніка”Розглянуто особливості взаємин студентів вищих навчальних закладів та формування позитивного соціально-психологічного клімату.