Психологічні виміри культури, економіки, управління. – 2016. – №8

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42010

Науковий журнал

Психологічні виміри культури, економіки, управління = Psychological dimensions of culture, economics, management : науковий журнал / Західний науковий центр НАН України та МОН України, Громадська організація "Львівський аналітичний дім"; [відповідальний редактор О. М. Лозинський]. – Львів : Ліга-Прес. – 2016. – Вип. 8. – 100 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 15
  • Thumbnail Image
    Item
    Кінематограф як об’єкт психологічного дослідження
    (Ліга-Прес, 2016) Лозинський, Олег; Кожушко-Лозинська, Ірина; Національний університет “Львівська політехніка”; Львівський державний університет внутрішніх справ
    Розкрито психологічні аспекти кінематографічної творчості. Проаналізовано значення кінематографу та кіноіндустрії в розвитку культури в сучасних умовах. Підсумовано особливості впливу на глядача різноманітних кіножанрів. Розкрито психологічні аспекти створення кіносценарію.
  • Thumbnail Image
    Item
    Поведінкова економіка: сутність та підходи до визначення
    (Ліга-Прес, 2016) Чернобай, Ліліана; Широн, Юлія; Національний університет “Львівська політехніка”
    Наведено результати дослідження поняття поведінкової економіки низкою вітчизняних та зарубіжних науковців. Проведено структурування підходів авторів та виділено основні області наукового пізнання поведінкової економіки відповідно за психологічним та економічним підходами. Проведені дослідження дозволили розвинути понятійний апарат поведінкової економіки та систематизувати за основними підходами.
  • Thumbnail Image
    Item
    Психологія впливу реклами на купівельне рішення покупців
    (Ліга-Прес, 2016) Зінченко, Дарія; Національний університет “Львівська політехніка”
    Торгівля в умовах сьогодення отримує рух завдяки рекламі, саме реклама допомагає у пошуках потрібної інформації про те, де можна дізнатися про нові товари і послуги, як краще зорієнтуватися в морі виробництва і споживання. Реклама не лише інформує, вона є також могутнім засобом впливу і маніпуляції людиною. Реклама здатна змінювати світогляд і поведінку людей. Саме тому науковці нині так ретельно вивчають це явище: одні – щоб захистити людину від її негативного впливу, інші, навпаки, щоб навчитися якомога краще керувати нею.
  • Thumbnail Image
    Item
    Психологія студентських академічних груп
    (Ліга-Прес, 2016) Скульська, Ірина; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розглядаються психологічні особливості студентської групи, а також її структура. Проаналізовано міжособистісні стосунки в студентській групі, а також лідерство і керівництво в студентській академічній групі.
  • Thumbnail Image
    Item
    Лідерство та керівництво у структурі психології соціальних груп
    (Ліга-Прес, 2016) Скірка, Ірина; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розкрито питання про лідерство та керівництво у соціальних групах.
  • Thumbnail Image
    Item
    Креативність і лідерство як визначальні здібності підлітків
    (Ліга-Прес, 2016) Садова, Софія; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розкрито взаємозв’язок креативних і лідерських здібностей у підлітків для їх подальшого життєвого розвитку.
  • Thumbnail Image
    Item
    Боротьба за лідерство у сім’ї: матріархат проти патріархату на прикладі української сім’ї
    (Ліга-Прес, 2016) Рогів, Катерина; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розкрито питання домінуючої ролі чоловіка та жінки у сім’ї, переваги та недоліки таких явищ, як патріархат та матріархат у життєвих процесах сучасної сім’ї, які на даному етапі розвитку і функціонування суспільства є актуальними та проблематичними.
  • Thumbnail Image
    Item
    Проблема статі в управлінні
    (Ліга-Прес, 2016) Олександра, Посуховська; Національний університет “Львівська політехніка”
    Розкрито питання про гендерний аспект управління який на даному етапі розвитку і функціонування суспільства є важливим, актуальним і проблематичним.