Психологічні виміри культури, економіки, управління. – 2016. – №8

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42010

Науковий журнал

Психологічні виміри культури, економіки, управління = Psychological dimensions of culture, economics, management : науковий журнал / Західний науковий центр НАН України та МОН України, Громадська організація "Львівський аналітичний дім"; [відповідальний редактор О. М. Лозинський]. – Львів : Ліга-Прес. – 2016. – Вип. 8. – 100 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Психологія впливу реклами на купівельне рішення покупців
    (Ліга-Прес, 2016) Зінченко, Дарія; Національний університет “Львівська політехніка”
    Торгівля в умовах сьогодення отримує рух завдяки рекламі, саме реклама допомагає у пошуках потрібної інформації про те, де можна дізнатися про нові товари і послуги, як краще зорієнтуватися в морі виробництва і споживання. Реклама не лише інформує, вона є також могутнім засобом впливу і маніпуляції людиною. Реклама здатна змінювати світогляд і поведінку людей. Саме тому науковці нині так ретельно вивчають це явище: одні – щоб захистити людину від її негативного впливу, інші, навпаки, щоб навчитися якомога краще керувати нею.