Держава та армія. – 2005. – №528

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47465

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

Тематичний випуск «Держава та армія» фахового Вісника Національного університету «Львівська політехніка» виданий з ініціативи Інституту гуманітарних та соціальних наук Львівської політехніки. У цьому випуску Вісника публікуються наукові статті, в яких основна увага приділяється проблемі історії України та її державності і національним Збройним cилам. Виходить у дев’ятий раз. Розрахований на науковців, викладачів гуманітарних дисциплін, студентів, усіх тих, хто цікавиться проблемами військової історії України.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавницво Національного університету «Львівська політехніка», 2005. – № 528 : Держава та армія / відповідальний редактор Л. Є. Дещинський. – 148 с.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”

Зміст


1
3
16
28
34
39
48
54
63
68
74
81
87
94
100
106
113
117
123
129
133
136
144
149
157

Content


1
3
16
28
34
39
48
54
63
68
74
81
87
94
100
106
113
117
123
129
133
136
144
149
157

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Сучасні підходи до історичної освіти студентської молоді
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Вербицька, П. В.; Національний університет “Львівська політехніка”
    У сучасній Україні історична освіта та викладання історії відчувають найбільший вплив соціальних чинників й процесу реформування освіти в цілому. Змінюються цілі і завдання, ціннісні підвалини, зміст і технології історичної освіти. Якість освіти значною мірою визначається компетентностями викладачів історії та можливостями їхнього використання в освітній практиці. В нових умовах розвитку українського суспільства на викладача історії покладається велика відповідальність за долю молодих громадян країни. Щоб досягти результативності у процесі модернізації історичної освіти, необхідні нові підходи до вивчення і викладання історії, що стимулюють студентів мислити критично, формувати самостійні судження і думки, засвоювати демократичні навички і відносини.