Логістика. – 2014. – №789

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/25046

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлено сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптацію до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовано методи маркетингового та логістичного управління, розглянуто механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій всіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – № 789 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 182 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Estimating the value of real estate logistics objects
    (Видавництво Львівської політехніки, 2014) Falovych, V. A.
    In order to evaluate strategic business units there were identified the main types of its value: the current value, market value, liquidation value, replacement cost, cost of reproduction, the investment cost, which allowed to determine the level of its usefulness to businesses, particularly, also the supply chain for which priority is adding value to the client by each element. З метою оцінки стратегічних одиниць бізнесу виділено основні види їх вартості: поточна вартість, ринкова вартість, ліквідаційна вартість, вартість заміщення, вартість відтворення, інвестиційна вартість, що дало змогу визначити рівень її корисності для підприємства, зокрема, і ланцюга поставок, для якого пріоритетним є додавання вартості клієнту кожною ланкою.