Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2013. – №769

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23158

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

До збірника науково-прикладних праць “Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку” увійшли статті, які відображають проблеми менеджменту, підприємництва, інвестиційної та інноваційної діяльності, управління національною економікою України тощо. Для працівників підприємств, банків, інвестиційних та інноваційних структур, органів державного управління, викладачів вищих навчальних закладів, науковців, аспірантів та студентів економічних спеціальностей.

Вісник Національного університету "Львівська політехніка" : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2013. – № 769 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку / відповідальний редактор О. Є. Кузьмін. – 476 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Об’єктно-орієнтоване управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства
    (Видавництво Львівської політехніки, 2013) Рябенко, Л. І.; Любич, Б. Б.
    Проаналізовано погляди на систематизацію підходів до менеджменту зовнішньоекономічної діяльності. Визначено завдання управління та сутність управлінського впливу. Обґрунтовано застосування системного підходу та об’єктно-орієнтованого управління зовнішньоекономічною діяльністю. Сформовано розуміння внутрішнього середовища підприємства як об’єкта управлінського впливу на основі моделі 7S Мак Кінзі. The points of view on systematization of approaches to enterprise’s external economic activities management were analyzed. The tasks and contents of managerial influence were defined. The use of system approach and object-oriented management of external economic activities was grounded. Formed the comprehensionof enterprise’s internal environment as an object of managerial influence on the base of McKinsey’s 7S model.