Філософські науки. – 2007. – №578

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2184

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

Тематичний випуск Вісника Національного університету “Львівська політехніка” “Філософські науки” видається з ініціативи кафедри філософії Львівської політехніки. У цьому випуску опубліковано статті, що висвітлюють актуальні проблеми сучасної філософії, зокрема – проблеми онтології, гносеології, історії української філософії, релігієзнавства, етичних та естетичних питань, відображено події наукового життя. Розрахований на науковців, викладачів гуманітарних дисциплін, аспірантів, студентів та всіх, хто цікавиться проблемами сучасної філософії.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007. – № 578 : Філософські науки / відповідальний редактор В. Л. Петрушенко . – 116 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Свобода совісті: можливості філософського розгляду
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Стецько, Дмитро
    Розглядається взаємовідношення понять “свобода” і “совість”. Совість визначається як внутрішня межа свободи волі і внутрішній регулятор людської діяльності та поведінки, які спрямовані на пошук власної цілісності та самототожності. The article examines the interrelation of the concepts of Freedom and Conscience. Conscience is determined as the inner limit for the Freedom of Will and as inner regulator of human activity and behaviour, whilst human activity and behaviour are directed towards the search of their own entity and self-identity.
  • Thumbnail Image
    Item
    Екзистенціали людського існування у творчості Бернардо Бертолуччі (у контексті фільму “Останнє танго в Парижі”)
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Бурий, Андрій
    Зроблено спробу тлумачення образів фільму Бернардо Бертолуччі “Останнє танго в Парижі” – одного з етапних творів 70-х років ХХ ст. – крізь призму філософії екзистенціалізму. Увагу зосереджено на екзистенціалах людського існування, які займають місце традиційних філософських категорій, та їхньому відображенні у творчому пошуку режисера. In the article we have tried to give an interpretation of some characters in Bernardo Bertolucci’s “The Last Tango in Paris” – as one of the outstanding creations of the 70-ties, XX century, - from the view-point of existential philosophy. Consideration is given to the existentials of human being that have taken place of traditional philosophic categories, and their representation in the creative work of this film-director.