Філософські науки. – 2007. – №578

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/2184

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

Тематичний випуск Вісника Національного університету “Львівська політехніка” “Філософські науки” видається з ініціативи кафедри філософії Львівської політехніки. У цьому випуску опубліковано статті, що висвітлюють актуальні проблеми сучасної філософії, зокрема – проблеми онтології, гносеології, історії української філософії, релігієзнавства, етичних та естетичних питань, відображено події наукового життя. Розрахований на науковців, викладачів гуманітарних дисциплін, аспірантів, студентів та всіх, хто цікавиться проблемами сучасної філософії.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007. – № 578 : Філософські науки / відповідальний редактор В. Л. Петрушенко . – 116 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Ідея Бога у спадщині Патріарха Йосифа Сліпого з погляду української філософії релігії
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Тіменик, Зиновій; Скалецький, Михайло
    Розглянуто основні концепції ідеї Бога в духовних творах Патріярха Йосифа Сліпого. Стверджується намагання Патріарха гармонізувати богословську традицію з принципами української філософії релігії, зокрема щодо триіпостасності Бога (Пресвятої Трійці). Іn article is considered mаіn concepts of the idea of God in Patriarch’s (Cardinal’s) Joseph’s Slipyj’s spiritual writing. Is confirmed about Patriarch’s attempt to concord the teological tradition with the principles of ukrainian philosophy of religion in regard to God (Trinity) specifically.
  • Thumbnail Image
    Item
    Екзистенціали людського існування у творчості Бернардо Бертолуччі (у контексті фільму “Останнє танго в Парижі”)
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Бурий, Андрій
    Зроблено спробу тлумачення образів фільму Бернардо Бертолуччі “Останнє танго в Парижі” – одного з етапних творів 70-х років ХХ ст. – крізь призму філософії екзистенціалізму. Увагу зосереджено на екзистенціалах людського існування, які займають місце традиційних філософських категорій, та їхньому відображенні у творчому пошуку режисера. In the article we have tried to give an interpretation of some characters in Bernardo Bertolucci’s “The Last Tango in Paris” – as one of the outstanding creations of the 70-ties, XX century, - from the view-point of existential philosophy. Consideration is given to the existentials of human being that have taken place of traditional philosophic categories, and their representation in the creative work of this film-director.