Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №5

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23925

Науково-методичний журнал

Науково-методичний журнал із проблем теорії, методики і практики професійної освіти адресовано науковцям, студентам, викладачам професійно-технічних і вищих навчальних закладів, аспірантам, докторантам, усім, хто цікавиться проблемами педагогіки і психології професійної освіти.

Педагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журнал / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Львівський науково-практичний центр професійно-технічної освіти НАПН України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 5. – 257 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Невротичний характер особистості педагога як актуальна психолого-педагогічна проблема
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Павлик, Наталія
    Статья посвящена актуальной проблеме развития невротического характера личности педагога, который негативно влияет на процесс педагогической деятельности и обуславливает вектор деструктивного личностного развития как учителя, так и учеников. В статье проанализированы психологические факторы невротического развития личности педагога, рассмотрены основные формы его проявления. Важным фактором невротического характера выступает нарушение психологического механизма духовно-нравственной саморегуляции личности будущего педагога. The author deals with the actual problem of teacher’s neurotic character development that negatively influences the process of pedagogical activity and determines a vector of destructive personal development of both teacher and pupils. The article analyzes psychological factors of neurotic development of a personality and considers basic forms of its developments. The infringement of the psychological mechanism of spiritual and moral self-control of the personality of a teacher is the major factor of neurotic character development.