Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №5

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23925

Науково-методичний журнал

Науково-методичний журнал із проблем теорії, методики і практики професійної освіти адресовано науковцям, студентам, викладачам професійно-технічних і вищих навчальних закладів, аспірантам, докторантам, усім, хто цікавиться проблемами педагогіки і психології професійної освіти.

Педагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журнал / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Львівський науково-практичний центр професійно-технічної освіти НАПН України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 5. – 257 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Шляхи вдосконалення виробничої практики учнів професійно-технічних навчальних закладів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Литвин, Андрій
    Выявлена роль производственной практики в повышении качества профессионально-практической подготовки, формировании и развитии профессионально важных качеств, ускорении профессиональной адаптации будущих рабочих. Определены и обоснованы педагогические условия оптимизации и совершенствования производственной практики учащихся начального профессионального образования. The author defines the role of industrial practice in improvement the quality of vocational and practical training, formation and development of professionally important qualities, accelerating professional adaptation of future workers. The article determines and proves pedagogical conditions of optimization and improvement of working practice of vocational schools’ students.
  • Thumbnail Image
    Item
    Використання інноваційних технологій у процесі навчання фізики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Ємчик, Любов
    Анализируются возможности использования инновационных технологий при обучении физике в ПТУЗ с учётом важности физических знаний при подготовке квалифицированных рабочих и ограниченность во времени формирования знаний. The author analyzes the possibilities of innovative technologies usage in the process of teaching physics in vocational school taking into consideration the importance of physical knowledge while training qualified workers and time restriction of knowledge formation.