Педагогіка і психологія професійної освіти. – 2012. – №5

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/23925

Науково-методичний журнал

Науково-методичний журнал із проблем теорії, методики і практики професійної освіти адресовано науковцям, студентам, викладачам професійно-технічних і вищих навчальних закладів, аспірантам, докторантам, усім, хто цікавиться проблемами педагогіки і психології професійної освіти.

Педагогіка і психологія професійної освіти : науково-методичний журнал / Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Львівський науково-практичний центр професійно-технічної освіти НАПН України, Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. – № 5. – 257 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Освіта у Києво-Могилянській академії та формування нової педагогічної культури України в період XVIІ – XVIIІ ст.
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Антонюк, Галина
    На примере образовательной и педагогической практики Киево-Могилянской академии в статье проанализировано развитие высшего образования в Украине в период XVII – XVIII вв.; охарактеризированы способы усвоения западноевропейских образовательных и научных идей, подчеркнута роль старых и новых европейских языков в этом процессе. The article analyzes the development of higher education in Ukraine in the XVII – XVIII centuries on the example of educational and pedagogical practices of the Kiev-Mohyla Academy. The article characterizes the ways of West European educational and scientific ideas assimilation and emphasizes the role of old and new European languages in the process.
  • Thumbnail Image
    Item
    Сучасні підходи до викладання фізики
    (Видавництво Львівської політехніки, 2012) Апуневич, Софія
    Анализируются современные подходы к преподаванию физики в высшем учебном заведении на примере кафедры физики и математики Львовского национального университета ветеринарной медициныи биотехнологий имени С. Гжицкого. Преподавание физики ориентировано на формирование студента как специалиста, способного самостоятельно ставить перед собой задачу, планировать этапы ее решения и добиваться положительного результата. The article analyses modern approaches to physics teaching in higher educational institution on the example of physics and mathematics department of S. Z. Gzhytskyj National University of Veterinary Medicine and Biotechnologies of Lviv. Teaching physics is aimed at the formation of a student as a specialist which can independently set a problem, plan step-by-step its solution and achieve positive results.