Юридичні науки. – 2019. – Випуск 21

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/47591

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”

У збірнику наукових праць серії “Юридичні науки” викладено результати наукових досліджень актуальних проблем з різних напрямів юридичної науки, розроблено наукові концепції щодо вдосконалення вітчизняного та зарубіжного законодавства. До нього увійшли аналітичні статті та фахові коментарі вчених Навчально-наукового інституту права, психології та інноваційної освіти Національного університету “Львівська політехніка”, вітчизняних і зарубіжних науковців, експертні оцінки та рецензії провідних фахівців у галузі права. На авторів опублікованих матеріалів покладено повну відповідальність за підбір, точність наведених фактів, цитат, економіко-статистичних даних, відповідної галузевої термінології, власних імен та інших відомостей.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет “Львівська політехніка”; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2019. – Випуск 21. – 268 с. : іл.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. Серія: Юридичні науки

Зміст


1
4
10
18
26
34
42
50
55
63
70
77
84
89
99
105
112
122
130
136
142
147
154
161
170
176
182
190
197
204
210
215
223
230
236
244
254
264

Content


1
4
10
18
26
34
42
50
55
63
70
77
84
89
99
105
112
122
130
136
142
147
154
161
170
176
182
190
197
204
210
215
223
230
236
244
254
264

Browse

Search Results

Now showing 1 - 3 of 3
  • Thumbnail Image
    Item
    Теоретико-методологічні аспекти предмету права соціального забезпечення
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-26) Гарасимів, Т. З.; Harasymiv, T. Z.; Гарасымив, Т. З.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Наявність сьогодні в правовому дискурсі значної кількості наукових підходів щодо визначення предмету права соціального забезпечення є невиправданою, оскільки неможливо визначати універсальний критерій для відмежування цієї галузі права від збіжних галузей права. На нашу думку, відносини, які складають предмет права соціального забезпечення в основній своїй кількості мають матеріальний характер, а також і не матеріальний, хоча і дотичний до матеріального, адже всі відносини пов’язані з розподілом благ. По своїй суті вони є майновими відносинами і виникають, як правило, в тих випадках, коли наступає соціальний випадок, що тягне за собою матеріальні наслідки. Ми пропонуємо наступне визначення предмету права соціального забезпечення: це сукупність (система) відносин, що торкаються сприяння життєдіяльної активності індивіда, підтримки людини після настання несприятливих обставин, а також надання державою належної допомоги та створення відповідних пільг.
  • Thumbnail Image
    Item
    Технології дистанційного навчання у закладах вищої освіти: аксіологічно-правові засади
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-26) Чорнописька, В. З.; Кучеренко, Н. В.; Chornopyska, V. Z.; Kucherenko, N. V.; Чорнописька, В. З.; Кучеренко, Н. В.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Визначальною ознакою освітніх технологій є прогресивний, часто випереджальний характер їх розвитку стосовно технічних засобів. Суть в тому, що тотальне введення комп’ютера в освітню сферу вимагає ретельного перегляду, аналізу всіх компонентів навчального процесу. У дистанційному навчанні активно застосовують наступні Internet технології:віртуальні спільноти – роблять ставку на спілкування, яке обумовлює ефективний розвиток комунікаційної компетентності студентства; віртуальні світи – фабрикують різні можливі ситуації для студента, які де-факто неможливо реконструювати у дійсності, як з етичних, так і практичних міркувань, разом з тим все що діється у віртуальному середовищі, розуміється, приймається як фрагмент життя або елемент реальності; online-ігри – передусім скеровані на комунікацію та взаємодіяння, обумовлюють перспективу, себто дають певний шанс розвивати соціальні компетентності та психологічну адекватність, запобігають виникненню різноманітних внутрішніх конфліктів або ж пізніше допомагають їх ефективно вирішувати. У процесі організації дистанційного навчання з метою забезпечення ефективної взаємодії потрібно додержуватися таких основоположних принципів:ґрунтовна, солідна організація дидактичного діалогу;імітування своєрідного діалогу в самих навчальних матеріалах;створення індивідуального сприяння, допомоги студентам у період між стаціонарними заняттями: консультації, надання цікавого навчального матеріалу, який може забезпечити запити сучасного студентства; ощадливий розподіл часу між взаємною діяльністю викладачів й студентів дистанційного навчання та їх самостійною роботою.
  • Thumbnail Image
    Item
    Вимушена міграція як наслідок порушених прав
    (Видавництво Львівської політехніки, 2019-03-26) Павлів-Самоїл, Н. П.; Pavliv-Samoyil, N. P.; Павлив-Самоил, Н. П.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National University
    Стаття присвячена розкриттю питання порушених прав, що змушує до міграції, – порушення права на безпечне для життя і здоров’я навколишнє природне середовище, належні, безпечні і здорові умови праці, проживання, навчання, свободи політичних переконань, рівності за національною ознакою, розмежування понять вимушено переселені особи та вимушені мігранти. Обґрунтовано визнання першоосновою для причини вимушеної міграції, порушення прав людини та громадянина.