Елементи теорії та прилади твердотілої електроніки. – 2002. – №454

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/45251

Вісник Національного університету «Львівська політехніка»

У Віснику опубліковано результата науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу, аспірантів та докторантів інституту телекомунікації, радіоелектроніки та електронної техніки Національного університету «Львівська політехніка», науковців та викладачів із провідних вищих закладів освіти та академічних інститутів та провідних вчених Республіки Польща. Тематика робіт пов’язана з питаннями теорії фізики напівпровідників та напівпровідникових приладів, теоретичними і практичними проблемами мікроелекгроніки та сенсорної техніки. Для викладачів, наукових співробітників, аспірантів, інженерів, студентів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002. – № 454 : Елементи теорії та прилади твердотілої електроніки / відповідальний редактор Я. С. Буджак. – 80 с. : іл.

Вісник Національного університету “Львівська політехніка”

Зміст


1
3
7
11
15
19
24
28
37
42
47
53
59
63
71
75
79

Content


1
3
7
11
15
19
24
28
37
42
47
53
59
63
71
75
79

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Inductive couplings in hybrid microcircuit structures
    (Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2002-03-26) Hotra, Zenon; Wisz, Bogusław; Kalita, Włodzimierz; Sabat, Wiesław; Department of Electronic Devices; Department of Electronic Systems and Telecommunication; Rzeszów University o f Technology
    Розглянуто проблему, яка стосується аналізу індуктивних зв’язків між провідними доріжками в мікроелектронних гібридних мікросхемах. Описано алгоритм, який дає змогу визначати власну і взаємну індуктивність для систем з взасмнопаралельними провідними доріжками необмеженої довжини. Проведено аналіз ефективності алгоритму для вибраної системи доріжок за допомогою тестового імпульсу струму Сержа. Визначено вплив імпедансного навантаження та геометричних і фізичних параметрів провідних систем на рівень генерованих взаємних завад у гібридній мікросхемі.