Комп'ютерні науки та інженерія (CSE-2011 ). – 2011 р.
Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/22503
Browse
Item Модель сегментації клієнтів банку(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Шаповал, АндрійВ доповіді розглянуті питання впровадження системи сегментації клієнтів банку для покращення конкуренто- спроможності фінансової установи. Серед робіт науковців та практиків можна виділити два напрями досліджень. Перший – методологічні аспекти групування споживачів банку. Другий – детальна розробка та впровадження нових алгоритмів сегментації. Відомі типові ознаки ринкової сегментації клієнтури та класичні змінні сегментування споживачів банку за рівнем прибутковості клієнта, його потенціалу, рівня лояльності , життєвого циклу клієнта вітчизняними банками використовуються неактивно. Швидка сегментація поведінкової моделі клієнта за допо- могою карт за кольором, діалогових вікон CRM-систем також використовується недостатньо. В роботі проаналізо- вано практику використання ї на вітчизняних підприєм- ствах. Пропонується концептуальна модель, яка повинна формуватись на даних поведінкової швидкої моделі з подальшою детальною сегментацією, алгоритми якої залежать від видів продуктів та послуг та можливостей і потреб клієнта. Запропонована модель повинна бути адаптована під доступні алгоритми та інструменти сегмен- тації. Зазначено, що при реалізації моделі критерій «реалізованість» повинен бути активно впроваджений. Концепція CRM включає в себе чотири основних елементи: стратегія, люди, ІТ-система та модель управління клієнта- ми. Сегментація клієнтів повинна базуватись на балансі двох понять – «економіка вражень» та «контроль можливостей клієнта».