Комп'ютерні науки та інженерія (CSE-2011 ). – 2011 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/22503

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз даних клієнтів за допомогою мереж Байєса
    (Видавництво Львівської політехніки, 2011) Кузнєцова, Наталія
    У тезах наведено аналіз даних клієнтів виставкової компанії за допомогою системи підтримки прийняття рішень, що включає в себе застосування для побудови мережі Байєса для визначення залежностей та впливів між характеристиками. Інформаційна технологія та інформаційна система підтримки прийняття рішень реалізуються у трирівневій клієнт-серверній архітектурі на основі комплексу застосувань сервера застосувань, сервера бази даних та клієнтських частин. Побудова моделі на основі мережі Байєса здійснюється на основі статистичних даних, занесених до анкет експонентами та відвідувачами виставки, що оцінюють, які елементи виставок (програма, конференції, презентації тощо) їх найбільше цікавлять, звідки вони отримують інфор- мацію щодо виставки, які цілі ставлять перед собою під час відвідування/приймання участі у виставках тощо. Встановлення впливів між окремими факторами, що характеризують респондентів (відвідувачів та експо- нентів), міроприємства на виставці, мету тощо дозволяють виставковій компанії робити висновки щодо якості наданих послуг та областей сервісів, які потребують удосконалення.