Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2016 р.

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38157

Матеріали 8-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі»

Збірник містить матеріали 8-ої Науково-практичної конференції «Інноваційні комп’ютерні технології у вищій школі», присвяченої проблемам розробки та застосування інтерактивних, комп’ютерних та інфокомунікаційних технологій в навчальному процесі вищих навчальних закладів. Видання призначено для науковців, аспірантів та фахівців в галузі інтерактивних дистанційних навчальних технологій та систем.

Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 8-ої Науково-практичної конференції, 22–24 листопада 2016 року, Львів / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; відповідальний за випуск Л. Д. Озірковський. – Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016. – 226 с.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Визначення рівня складності тестових завдань
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Щербак, Наталя; Табунщик, Галина
    Розглянуто підходи визначення складності тестових завдань. Проведено аналіз апріорної та апостеріорної складність тестових завдань. Запропоновано критерії для визначення рівня складності тестових завдань. The approaches for determine complexity of test tasks are considered. The priori and posteriori complexity of test tasks is analyzed. Criteria for determine the level of difficulty of test tasks are proposed.
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз факторів ефективності процесу організації комп`ютерного тестування знань студентів на основі досвіду впровадження пакета програм "Колоквіум"
    (Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016) Міняєва, Марія
    На базі тринадцятирічного досвіду створення та розвитку програмного забезпечення для комп`ютерного тестування студентів у вищих навчальних закладах України у статті проведено аналіз чинників, які впливають на результативність автоматизації процесу оцінювання якості знань студентів. The article is based on thirteen years experience of creation and development of computer software for students testing in high educational institutions of Ukraine and it analyzes the factors that have influence on the result of automation the process of evaluating the quality of knowledge of students.