Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – 2007. – № 588

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/3171

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковані результати науково-дослідних робіт професорсько-викладацького складу Інституту інженерної механіки та транспорту Національного університету “Львівська політехніка”. Розглянуті питання динаміки та міцності елементів машин, приладів і транспортних засобів, а також створення й розрахунку перспективного технологічного устаткування. Призначений для наукових та інженерно-технічних працівників відповідних галузей промисловості.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007. – № 588 : Динаміка, міцність та проектування машин і приладів / відповідальний редактор І. В. Кузьо. – 108 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Дослідження впливу кутового зміщення осей валів на жорсткісні властивості пружної втулково-пальцевої муфти
    (Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Колесник, К. К.
    Викладено методику визначення впливу кутового зміщення осей валів на жорсткісні властивості пружної втулково-пальцевої муфти. Розрахунок ґрунтується на аналізі деформованого стану гумової втулки методом скінченних елементів. Під час побудови геометричних моделей для дослідження муфти застосовували методику ділення деталей складальної одиниці на частини, а під час їх розбиття на скінченні елементи використовували скінченні елементи з зазорами. The method of the definition of influence angular displacements of axeses of shafts on stiff’s properties of elastic bush-finger clutch is directed. The calculation is grounded on the analysis of strained state of a rubber bush by a finite element method. At constructing models the method of division of detailses of assembly on a part was applied to research of a clutch, and at their separation on finite elements – the finite gap-elements were applied.