Психологічні виміри культури, економіки, управління. – 2018. – №11

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42191

Науковий журнал

Друкуються матеріали другої наукової конференції на тему: «Західноукраїнська психологія вчора та сьогодні, присвяченої С. Балею, О. Кульчицькому, Я. Цурковському»,що відбулась у Львові 12 березня 2018 р. Організатори конференції : громадська організація «Львівський аналітичний дім», Західний науковий центр НАН України та МОН України. Підтримка – кафедра теоретичної та практичної психології Національного університету «Львівська політехніка». Матеріали друкуються у редакції авторів. За дотримання авторських прав, достовірність інформації, коректність висновків відповідальність несуть автори. Упорядники можуть не погоджуватися з ідеями авторів статей.

Психологічні виміри культури, економіки, управління : науковий журнал. – Львів, 2018. – Випуск XI. – 432 c.

Психологічні виміри культури, економіки, управління : науковий журнал

Зміст (том 11)


1
3
7
9
13
20
27
34
45
48
61
65
72
81
89
95
102
119
130
139
146
156
165
181
198
206
213
220
229
236
244
253
258
265
271
282
304
310
323
328
337
340
344
349
355
364
374
385
390
397
408
414
424
432

Content (Vol. 11)


1
3
7
9
13
20
27
34
45
48
61
65
72
81
89
95
102
119
130
139
146
156
165
181
198
206
213
220
229
236
244
253
258
265
271
282
304
310
323
328
337
340
344
349
355
364
374
385
390
397
408
414
424
432

Browse

Search Results

Now showing 1 - 2 of 2
  • Thumbnail Image
    Item
    Осмислення наукових теорій у правознавстві: діалектика співіснування
    (2018-03-12) Кельман, Михайло; Карпова, Оксана
    Розглянуто актуальні питання методо-логії пізнання наукових теорій. Дослі-джуються наукові теорії сучасного правознавства, їх структура. Обґрунто-вується розвиток правознавчих теорій у загальній структурі наукових теорій.
  • Thumbnail Image
    Item
    Метологічні підходи до практичного бізнес-коучингу
    (2018-03-12) Кохан, Маріанна
    У статті проаналізовані методичні ос-нови коучингу, підкре слено необхід-ність посилення ґрунтовності в підготовці коучів, інтеграції практики з результатами наукових досліджень.