Логістика. – 2015. – №833

Permanent URI for this collectionhttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/32887

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Збірнику наукових праць опубліковано результати наукових досліджень професорського-викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та зарубіжних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і організацій всіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Логістика : збірник наукових праць / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» ; голова Редакційно-видавничої ради Н. І. Чухрай. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2015. – № 833. – 172 с. : іл.

Browse

Search Results

Now showing 1 - 10 of 26
  • Thumbnail Image
    Item
    Зміст до Вісника "Логістика" № 833
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015)
  • Thumbnail Image
    Item
    Пам’яті Петра Павловича Бондарева (1938–1991 рр.)
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015)
  • Thumbnail Image
    Item
    Вплив економічних відхилень на діяльність автосервісних підприємств вантажних автомобілів
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Юськів, В. М.; Соколовський, І. Б.
    Робота присвячена актуальним проблемам розвитку автосервісних підприємств в Україні. Показано, що умовою їхнього ефективного функціонування на ринку автосервісних послуг є застосування логістичного підходу. Логістична концепція полягає в необхідності поєднання задоволення попиту на послуги автосервісу з фінансово-виробничими потребами самого підприємства. Важливе значення у реалізації логістичного підходу має його інформаційно-аналітичне забезпечення. The article deals with modern trends in Ukrainian auto service centers’ development. It is proved that the logistic approach is the main factor of profitable auto service business. The logistics concept merges the auto service needs with financial and production needs of the auto service center itself. Information and analytical approach plays one of the main roles in the logistics.
  • Thumbnail Image
    Item
    Соціально-відповідальний маркетинг: реалії та перспективи впровадження
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Леонова, С. В.; Шевців, Л. Ю.
    Проаналізовано основні аспекти впровадження концепції соціально-відповідального маркетингу на вітчизняних підприємствах. Досліджено поняття “істотні питання” соціально-відповідального маркетингу та подано їх класифікацію. Ідентифіковано напрями реалізації соціально-відповідальних заходів у межах кожного елемента комплексу маркетингу для підприємства енергетичної галузі. The basic aspects of introducing the concept of socially responsible marketing to domestic enterprises. The concept “significant issues” socially responsible marketing and filed their classification. Identified areas of implementing socially responsible activities within each element of the marketing mix for the company's energy sector.
  • Thumbnail Image
    Item
    Управління ланцюгами поставок торгових мереж на засадах категорійного менеджменту
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Кіндій, М. В.; Малиш, Я. В.; Прийма, Л. П.
    Досліджено специфіку управління ланцюгами поставок торгових мереж. Запропоноване здійснення логістичного управління ланцюгами поставок із застосуванням методів категорійного менеджменту. На прикладі наведений поділ товарного асортименту на категорії для їх кращого управління в межах ланцюга поставок. Запропоновані головні методи управління для кожної товарної категорії. In article is investigate a specificity of retail supply chain management. It is proposed implementation of the supply chain management using the methods of Category Management. In the example presented the division of product lines into categories for their better management within the supply chain. Proposed methods of control for each product category.
  • Thumbnail Image
    Item
    Практичний аспект впровадження системи SS на вітчизняних підприємствах
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Кобилюх, О. Я.; Ганусяк, М. Ю.
    Наведено опис системи 5S. Обґрунтовано причини опору працівників. Визначено основні переваги застосування системи 5S. Наведено приклади впровадження системи на українських підприємствах. In the article is the description of the 5S system. Reasons of workers resistance are grounded. The main advantages of applying 5S system are defined. Examples of implementation of the system in Ukrainian enterprises are described.
  • Thumbnail Image
    Item
    Маркетинг як складова підвищення інвестиційної привабливості підприємств в умовах зони вільної торгівлі з ЄС
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Балик, У. О.; Колісник, М. В.
    Досліджено питання інвестиційної привабливості вітчизняних підприємств у контексті використання інвестиційних можливостей зони вільної торгівлі з ЄС. Розкрито особливості маркетингового процесу підвищення інвестиційної привабливості підприємств. Проаналівано можливості зони вільної торгівлі між Україною і ЄС, а саме: спрощення умов здійснення інвестиційної діяльності для обох сторін; налагодження тіснішої співпраці інвестонадавачів та інвестоотримувачів; збільшення рівня конкурентної боротьби, що позитивно вплине на розвиток бізнес-середовища в Україні; створення умов для поліпшення технічного та технологічного стану вітчизняних підприємств. Запропоновано маркетингові стратегії та їх заходи для інвестонадавачів та інвестоотримувачів залежно від рівня інвестиційної привабливості підприємства. The question of investment attractiveness of domestic enterprises in the context investment opportunities of Free Trade Area with the EU is investigated. The features of the marketing process to increase the investment attractiveness of enterprises are revealed. The possibilities of a free trade area between Ukraine and the EU, namely the facilitation of investment activities for both parties; set-up cooperation investproviderand investreceiver; increased levels of competition, which will positively affect the development of the business environment in Ukraine; create conditions for the improvement of technical and technological state of Ukrainian enterprises. Marketing strategies and their measures to investprovider and investreceiver depend on the level of investment attractiveness enterprises are suggested.
  • Thumbnail Image
    Item
    Сучасні тенденції споживчої поведінки населення
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Шкварчук, Л. О.
    Оцінено зміни споживчої поведінки населення України впродовж останніх десяти років. Доведено, що споживання є основним, найдинамічнішим елементом ВВП. Досліджено особливості зміни структури та обсягу споживання основних продуктів харчування в період загострення кризових явищ. Ідентифіковано причинно-наслідкові зв’язки зміни споживчої поведінки за різних умов розвитку економіки країни. The changes in consumer behaviour of the population of Ukraine during the past ten years have been estimated in the article. It is proved that consumption is the major, most dynamic element of GDP. The features of changes in the structure and volume of consumption of basic foodstuffs in the period of aggravation of the crisis investigated. The causal relation of changes in consumer behaviour at different conditions of economic development of the country identified.
  • Thumbnail Image
    Item
    Ідентифікація етапів розвитку ринку логістичних послуг в Україні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Шандрівська, О. Є.; Костюк, О. С.; Наконечна, Т. В.
    Обґрунтовано ознаки та виокремлено етапи розвитку ринку логістичних послуг в Україні. Запропоновано розглядати перебування сучасного ринку логістичних послуг в Україні на другому етапі свого розвитку (етапі зростання, для якого характерні три фази). Відповідно до фаз розвитку проведено його структуризацію за ознаками: кількісні характеристики етапів розвитку ринку логістичних послуг, чинники сприяння його формуванню, розвитку чи регресу, ілюстрація розвитку етапів. Окреслено проблеми сучасного етапу розвитку ринку логістичних послуг (другої хвилі дестабілізації) в Україні та охарактеризовані проблемні поля розвитку воєнної логістики, пов’язані з військовими діями в зоні АТО та здійснення волонтерської діяльності щодо доставки у зону АТО гуманітарних вантажів. Наведена оцінка перспектив розвитку ринку логістичних послуг в Україні. The work reasonably singled signs and stages of the logistics services market in Ukraine. A stay is considered modern logistics services market in Ukraine in the second stage of development (growth stage, characterized by three phases). Pprovedeno structuring logistics services market on the basis of: quantitative characteristics of the stages of development of the logistics, the factors promoting its formation, development or regression, illustration stages of development. Outlined the problems of contemporary development of logistics services market (the second wave of destabilization) in Ukraine and described the problematic field of military logistics. The following assessment of the prospects of the market of logistics services in Ukraine.
  • Thumbnail Image
    Item
    Зародження військової логістики в Україні
    (Видавництво Львівської політехніки, 2015) Чорнописька, Н. В.; Брень, О. В.; Данильців, О. І.
    Узагальнено поступ військової логістики в світі. Встановлено сучасний стан розвитку військової логістики в Україні. Проаналізовано позиції України по військового потенціалу (показник GFP). Висвітлено результати досліджень думки громадськості та експертів щодо функції, місця та значення військової логістики в Україні, етапу її розвитку. Проаналізовано основні виклики, які є перед військовою логістикою сьогодення. Виділено основні чинники впливу, які стримують її розвиток у Збройних силах України. Окреслено перші кроки щодо імплементації військової логістики як інструмента подолання збройної агресії та її наслідків. The progress in the world of military logistics is generalized. The current status of military logistics in Ukraine was established. Ukraine’s position in terms of global firepower (GFP) is analyzed. The research results of public opinions and experts opinions about functions, places and values of military logistics in Ukraine and stages of her development was showed. The main challenges facing today to military logistics was analyzed. The main factors wich slowed down the evolution of military logistics in the Armed Forces of Ukraine was selected. First steps to the implementation of military logistics as a tool to overcome the armed aggression was outlined.